bedhead
Kvinna ·
Ni med 375cc förstoring!?
Hej
Jag och min läkare har bestämmt att jag ska ha 400 cc (375cc i ena & 400cc i andra), men nu funderar jag på om jag ska ta 350cc i ena & 375cc i andra (för det blir väl 375cc i båda då?)
Nu är min fråga; Ni som har 375cc, hur "små" bröst hade ni innan och ångrar ni nu att ni inte valde större? Är ni nöjda?
Jag ska nog ringa kliniken imorgon och fråga om jag får komma och prova ut en gång till. För jag vill nästan hellre ångra att jag har valt lite mindre bröst än att jag valde för stora...
Sortera efter

zzofia
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Det spelar ingen roll vilket du skulle välja, det är ingen storlekskillnad man kan se mé blotta ögat.

TinyLingonberry
Man ·
Jag tycker absolut du borde välja det större! I början kommer de vara jättesvullna och sedan kommer det ta månader innan de mjuknar till och huden töjs så att man ser det slutgiltliga resultatet. Därav vänjer man sig vid den "svullna och spända" storleken.. Så sedan när de mjuknat till sig kan de kännas mindre, eftersom de kan tryckas ihop på ett annat sätt.
Jag var jätterädd för att jag skulle välja för stort (det vi kom fram på konsultationen 380/410 på mina 166cm/49kg + hade små a-kupor knappt) Men jag var ändå såå rädd för att känna efteråt att jag valt för litet.. Tänk att fortfarande känna "mina bröst är för små"... Jag vill aldrig känna så igen, men ändå ville jag inte ha bomber! VErkligen inte! Men jag stod fast vid vårat beslut och nu är jag såååå lycklig! Jag tycker de är perfekta för mig! :D De kan försvinna i kläder LÄTT, och jag kan pusha fram dem om jag vill!
Om du kollar runt på trådar här på forumet så kan du se att det största missnöjet som finns är just att man skulle valt större... Man blir liksom rädd för siffrorna... "FYRAhundra måste va ENORMT" Men det är inte siffrorna som räknas, det är vad du känner!
Och även om det skulle va svårt att se skillnad mellan större och mindre alternativet (vilket jag tror att man gör) så är det viktigaste vad du känner. Åk tillbaka så många gånger du behöver tills du är säker. Men vad JAG tror, så är risken att man väljer för litet MYCKET större än att man väljer för stort...

Pisa25
Kvinna ·
Jag har 375 i båda.. Hade dock en D/E kupa innan... Jag var olycklig länge över dem, tyckte de var för stora... men nu efter 4 veckor känns de inte onormalt stora längre.. Nu ångrar jag bara profilen.. valde högprofil.. Även bredden på implantaten känns för mkt för min bröstkorg.
Om jag opererar om mig kommer jag välja 250cc mentors plus.
Om det är stora bröst (men inte för tok stora) du är ute efter är det en bra storlek.

Lady84
Kvinna ·