Plastikfreak
Kvinna ·
ni med 375cc high profile som hade 70A innan operation, titta hit!
Känner ni att ni är nöjd? och att det blev en rätt stor skillnad? 🙂
Sortera efter

pojkmorsan
Kvinna ·

bedhead
Kvinna ·
Jag har lagt in 375 i ena o 400 i andra. Det är stor skillnad. Men man blir samtidigt storleksblind efter ett tag och tycker dom är små. :P Hade dock liten B innan..

IdaB
Kvinna ·
Hade 70B innan och lagt in 400, sjuuuuuuuukt nöjd men aa man blir ju storleksblind. Men känner väl mest att de är tråkigt för de syns inte alls i kläder typ, döljs lätt som fan, det är jag lite besviken på, men naken och i bikini är de stora och fiina, snarare perfekta! Älskar storleken.

Plastikfreak
Kvinna ·
jo jag kan förstå att man blir storleksblind efter ett tag, men jag vågar inte köra på större!
med tanke på att jag är så himla kort också så kommer det se rätt stort ut på min kropp 🙂 ska på en till konsultation idag klockan 1 så ska jag testa ut implantaten igen, är så himla osäker hehe.. men det lutar mot 375cc high profile delvis bakom muskeln. När ni opade er, valde ni då att ha lite underpol eller körde ni bara som vanligt? tänkte de måste man ju säga till om man vill ha.

hottottie
Kvinna ·
hade ca 70A och nu efter 350cc blev det 70D/65E

Anonym användare
Jag hade också 70 A innan med luft.. och lade in 380 cc. Håller med om att man blir storleksblind. Man vänjer sig så fort. Men tittar på bilder före och efter så är det jättestor skillnad och för mig var det viktigt att det ska se naturligt ut mot resten av kroppen och jag känner mig verkligen jättenöjd. Inte många som misstänker att jag är opererad, inte ens i bikini. Kan bara lägga mina varmaste rekommendationer för Peter Cosmo enorma förmåga att skapa naturliga bröst.