cabrera
Kvinna ·
Ni med 375cc vad har ni för bh strl ??
Vilken strl har ni på bh från h&m , Kappahl tex ?
Sortera efter

Omegastar
Kvinna ·

Omegastar
Kvinna ·
Allt beror ju på ens utgångsläge från början, så jag kollade på de som gått från A-kupa + 350 cc och de har fått för det mesta C-D-kupa! Har du större bröst från början så blir de säkert ännu större i resultatet.

flinga
Kvinna ·

snuttplutt
Kvinna ·
Jag la in 350 och jag hade ca 70B innan. Landade på runt 65F beroende på märke, funkar med 70E ibland med men underbandet är något löst då :)

Trollpacka
Kvinna ·

cabrera
Kvinna ·
Gjorde testet på lindex sida o fick det till 80C.. får åka o prova imorgon om det stämmer =)

turisten
Kvinna ·
Gjorde testet på lindex sida o fick det till 80C.. får åka o prova imorgon om det stämmer =)
Lägg in samma mått i bh-guiden på change.com så kommer du lite närmare sanningen🙂

snuttplutt
Kvinna ·
Håller helt klart med Turisten, kolla där istället :)

sui
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Haha jag som har 70c nu, undrar vad man kommer landa på :3

cabrera
Kvinna ·

Gulkyckling
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·
Om du "accepterat" att du fått 80C så är det lätt att acceptera att det blev 70DD. Bh-storlekar kan vara lite knepigt innan man fått kläm på det. 80C-75D-70DD har alla samma kupstorlek, det är bara underbandet som är olika stora. Lindex tycker du ska ta mycket av tyngden i axelbanden, medan Change tycker att stödet ska komma mest från underbandet. Changes variant är bra mycket skönare i längden. Dock skiljer sig olika märken något i hur tighta de gör ett underband på t.ex. 70, så i vissa modeller kanske du behöver 75D istället för 70DD/E (beroende på hur de märker, DD är egentligen en storlek som inte används i Europa.)

Anonym användare

Duenna
Kvinna ·

cabrera
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Vad hade ni för kupa innan? ^^
Vet inte 375 säkert men gissar på ca D-E-kupa då jag forskat mycket på 350 cc och de ligger nästan överallt på C-kupa/D-kupa. Nån stor B har jag sett men nästan alla jag kollat in har C-D-kupa oavsett profil osv.