Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sofffipropp

Sofffipropp

Kvinna ·

Ni med 400-440cc motiva

Bröstförstoring

Hej! Ni som gjort bröstförstoring med storlekarna 400-440 cc. Är ni nöjda? Jag har ca 2 veckor kvar och är så nervös, att de ska bli för litet eller för stort! Tacksam för alla svar! Är helt platt i dagsläget:)

17

Sortera efter

fannah

fannah

Kvinna ·

Jag har 425, supernöjd verkligen!
Gilla
Sofffipropp

Sofffipropp

Kvinna ·

@fannah kan inte se dina bilder!! Har du ergonomix?
Gilla
Lalanana

Lalanana

Kvinna ·

fannah skrev:

Jag har 425, supernöjd verkligen!

Vilken bh-storlek har du efter OP?
Gilla
fannah

fannah

Kvinna ·

Drar 70G/H i bh, men hade dock en del bröst själv innan :) en visuell D-E nu
Gilla
fannah

fannah

Kvinna ·

Jag har round, ångrar mig inte en sekund så de känns jättenaturliga!
Gilla
Lalanana

Lalanana

Kvinna ·

fannah skrev:

Jag har round, ångrar mig inte en sekund så de känns jättenaturliga!

Det e jättesvårt för mig att förstå hur de känns då jag aldrig har känt på silisar. Men tror du att om någon som inte är insatt i bröstförstoring hade förstått att det var silisar efter att ha känt på dem?
Gilla
fannah

fannah

Kvinna ·

När jag hade bikini på mig och en kände på dom lite fort så vart han chockad o frågade om dom var äkta, men i naket tillstånd och du tex ligger ner så känner man att det är fejk, men när jag står känner man de inte :)
Gilla
Lalanana

Lalanana

Kvinna ·

fannah skrev:

När jag hade bikini på mig och en kände på dom lite fort så vart han chockad o frågade om dom var äkta, men i naket tillstånd och du tex ligger ner så känner man att det är fejk, men när jag står känner man de inte :)

Jaha nu förstår jag bättre:-) så känslan beror lite på vilken ”ställning” man är i. Vilket implantat har du, motiva eller mentor?
Gilla
fannah

fannah

Kvinna ·

Jag har motiva round :)
Gilla
Coor

Coor

Kvinna ·

Jag fick mina 450cc round full igår, hittills väldigt nöjd och nykär :D
Gilla
Siljan

Siljan

Kvinna ·

Soffipropp: Vad hade du för profil? Är det ergonomix?
Gilla
Sofffipropp

Sofffipropp

Kvinna ·

Siljan - ja jag ska ha ergonomix, du med? ;)
Gilla
ellis96

ellis96

Kvinna ·

Jag la i 450 hp för ca 2 månader sedan och har idag ca 75 D, var innan helt platt. Ångrar att jag inte la i mer.. så sparar pengar på nytt för att byta upp till 625 cc. blir absolut inte stort om du vill ha fylligare resultat.
Gilla
Siljan

Siljan

Kvinna ·

Ja, har valt Demi profil.. Nu är det 1,5 vecka kvar till op :)
Gilla
Lilly

Lilly

Kvinna ·

Jag opereras på tisdag, velar mellan 400;425;450 efter att ha läst tråden här velar jag bara mellan 425 och 450 haha. Är helt platt, liten i kroppen och kort och vill inte att det blir ”silikonigt”. Svårt :/
Gilla
Sweety71

Sweety71

Kvinna ·

Jag opererades igår, lade in 425 motiva round full, är oxå liten i kroppen, och kort. Men det blev/blir nog bra. Lite svårt att avgöra än då dom är väldigt svullna och hårda. Men dom känns bra ändå till min kropp, nöjd med valet.
Gilla
Siljan

Siljan

Kvinna ·

Sofffipropp skrev:

Siljan - ja jag ska ha ergonomix, du med? ;)

Det blev till slut 500cc Round då jag ville ha mer lyfteffekt :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem