Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
L.A

L.A

Kvinna ·

Ni med 450-550cc high profile... Hjälp!!!

Bröstförstoring

Jag är en 20årig tjej som är 164cm lång och väger 54kg, jag älskar stora bröst och har alltid älskar stora bröst och ska därför snart opereras! Jag håller på och velar hur mycket jag ska ta? Funderar från 450cc till 550cc?!?! Kommer 500cc vara stort på mig? Någon som väger lika mycket som jag och lång som jag som kan säga vad de tycker? Kan man dölja 500cc? Eller ser det alltid stort ut? För man vill ju inte alltid gå runt och visa brösten precis...

3

Sortera efter

Redhead

Redhead

Kvinna ·

Jag har ungefär samma mått som dig. Jag tog 440 cc hp och hade typ 220 cc innan.
Och de är verkligen perfekt storlek för mig! :D
Går att gömma de om man vill men däremot så är det typ omöjligt att dölja de i bikinis.. :P
Ibland tycker jag de är små och ibland enorma men i slutendan så vet jag att de är alldeles perfekta till min kropp. :)

Gilla
L.A

L.A

Kvinna ·

Vad glad jag blir av att höra att du är så nöjd! Det är ju det viktigaste av allt! :) Jag funderar på 500cc high profile, och det gör inget att de inte går att dölja i bikinis haha, visar gärna upp dom på stranden :D ... tänkte mer när man ska iväg på släkträffar och så, då hade jag velat "gömma dom" haha. Är du nöjd med ditt slutresultat? Och är du nöjd med din kirurg? Jag velar fortfarande lite med valet på kirurg och klinik. Funderar på Peter Cosmo...

Gilla
Redhead

Redhead

Kvinna ·

Det går alldeles utmärkt att gömma de.. ;)
Mina boobisar är snart tre månader så är inte riktigt där framme vid slutresultatet. Det finns några små "fel" enligt mig men det är lätt att man blir blind på de. :P
Men annars är jag väldigt nöjd! Och nöjd är jag med min kirurg Helena, mycket vänlig och förstod omedelbart vad jag var ute efter! Trots svåra blödningar och så, så fanns hon alltid där så fort jag behövde henne vilket var skönt. :)
Egentligen tycker jag man ska välja en läkare som Tuve, tex. En som lägger både framför och bakom om det skulle bli något problem. Det ångrar jag mig lite för varken Helena eller Peter lägger framför. Och det är alltid bra att ha den möjligheten. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem