Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mandarinen

Mandarinen

Kvinna ·

Ni med 550, vilken kupstorkek har ni på bh:ar?

Bröstförstoring

Hej alla fina! Jag ska operera mig på Nordiska Kliniken på måndag 21/5 och har vid konsultationen bestämt mig för 550cc. Men börjar nu bli nervös över allt möjligt haha, och är livrädd att de ska bli för stora. Ni med liknande storlek, vilken storlek på bh:ar har Ni? :)

7

Sortera efter

Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Jag har opererat mig för ett par veckor sedan så jag undrar det samma. :) En kompis som gjort detta tidigare har typ H men det tycker jag låter JÄTTESTORT! Jag tjuvade lite här en dag när jag skulle på en tillställning och klämde ner dem i en axelbandslös 80E och de funkade sådär.
Gilla
Mandarinen

Mandarinen

Kvinna ·

Okej, spännande! Ser att vi har typ samma längd och vikt. OJ! Ja de lät jättestort! Känns dina "jättestora"? :) Vad gjorde att du valde att lägga dem framför muskeln denna operation?
Gilla
Mandarinen

Mandarinen

Kvinna ·

Okej, spännande! Ser att vi har typ samma längd och vikt. OJ! Ja de lät jättestort! Känns dina "jättestora"? :) Vad gjorde att du valde att lägga dem framför muskeln denna operation?
Gilla
Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Jo spännande eller skrämmande! :D De ser ju mindre ut på oss som är lite större såklart. Jag hade 350 tidigare så med kläder på ser de väl ut likadana när jag har sportbh nu som när jag hade vadderad push-up tidigare. Och när jag tar av mig tröjan så ja, de ser jättestora ut! Tror dock att de är lite svullna fortfarande, är snart tre veckor från operation. Mina förra inlägg åkte upp jättemkt, speciellt det ena så därför var det inte bra att lägga dem bakom för mig. Ännu större hade isf resulterat i att de åkt upp än mer. Funkar säkert för andra men inte för mig. Läkaren frågade om jag lyft mkt tungt och jag har tränat rätt mkt styrketräning förrut så det kan ha varit anledningen. Dock så guppar mina nya vilket är en jätteläskig känsla för mina förra satt där de satt! Så det är för och nackdelar såklart! Det gör inte på långa vägar lika ont att sätta dem framför heller men man får ju tabletter som man kan ta, jag behövde dem inte denna gång.
Gilla
Sf88

Sf88

Kvinna ·

Hej! 5 v sedan min op. La in motiva 550cc full profil... hade nått på 200cc egna bröst innan. Jag har nu i veckan köpt nya bh-ar på Triumph och dom har mätt ut rätt storlek. 75G har jag... kan också ha 80F då det blir samma kupstorlek som 75G :D
Gilla
Mandarinen

Mandarinen

Kvinna ·

Ja det är väl lite både och, haha. Okej, ja de går ju att justera storleken lite med olika bh:ar. Har också hört att de skulle göra mycket mindre ont att lägga utanpå muskeln. Dock passade inte det mig, tyvärr. Är iof inte så orolig över smärtan, mest att dom kommer se ut som 2 meloner. Haha.
Gilla
Mandarinen

Mandarinen

Kvinna ·

Oj.. G!! Låter superstor. Mina borde bli något mindre då jag är helt platt nu. Väntar med spänning :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem