Tingeling-
Kvinna ·
Ni med 600-700cc
Efterlyser er som har haft A kupa och valt kring 600-700cc. hur långa osv är ni och hur tänkte ni när ni valde storlek? Är ni nöjda? Jag hade tänkte mig något mellan 600-725 iallafall men kan inte bestämma mig! Vill inte ha för brett mellanrum emellan, inte att dom ska bli för små eller för stora, lite nervös att 725 blir alldeles för stort.... Hjälp! :)
Sortera efter

Florence
Kvinna ·
Är 165 och väger 51kg har valt Motiva round 590 ultra hög profil. Tyckte inte det såg onaturligt ut på mig på konsultationen. Sen är det ju självklart individuellt vilket resultat man är ute efter.
Gilla

tyson
Kvinna ·
Jag har 625cc hp.
Är 177 cm, 60 kg
Ville ha bröst som smälter in bra med min kroppsform o att jag fortfarande ser slank ut fast brösten är större. Är bred axlad med smal midja.
Tycker de är lagom. De är stora men inte vulgärt stora. Kan klä ner dem till viss del men kan väldigt lätt framhäva dem. Det viktigaste var att det inte ser ut som att ett par tuttar kommer gåendes o att det inte såg totalt fejk ut.
På jobbet så är det ingen som reagerar men vi har arbetskläder som döljer väldigt bra. När jag klär upp mig tycker mina vänner att de är stora (de har själv naturligt stora bröst).
Vad som sedan upplevs stort eller litet är väldigt individuellt från personen åsikter o kroppsform. Hade jag valt uhp (i mitt fall hade det blivit 825cc pga bredden) så hade det sett uppenbarligen fejk ut på min kropp.
Gilla

Tingeling-
Kvinna ·
Okej. Vi är ganska lika i längd osv och har lite samma tänk. Är också ganska bred över axlarna, vill inte heller att dom ska vara för stora utan lagom. Om jag vill ha något mellan 600-725, är det då 625cc jag måste ha om jag vill ha hög profil? jag tränar också ganska mycket och tänker då att 725 kanske även blir "klumpigt", jag vet inte... Har ett tag kvar på mig att fundera.
Gilla

tyson
Kvinna ·
Det beror ju även på din bröstbredd med storleken med vad du kan ha. 625 hp som jag har är 14 cm i bredd o min egna bröstbredd är med 14 cm. Fick lagom med sideboobs o ca ett lillfinger i bredd i klyftan.
725 cc är uhp och jag tror de är 13.5 cm i bredd. Och 550 cc hp är 13.5 i bredd.
825 cc uhp är 14 cm i bredd.
Tror inte 725 uhp blir klumpigt men skillnaden blir att de sticker ut mer i profil o blir lite mer buliga upptill.
Är du osäker på storleken så åk och prova implantaten igen. Det kostar inget.
Vad som blir bra och vad du känner dig bekväm i är ju bara något du kan avgöra. Men jag vet att det är inte är ett lätt val.
Vet själv hur jag velade inför min korr med implantatbyte. Velade mellan 625 hp och 825 uhp. Men med facit i hand är jag supernöjd med mitt storleksval.
Upplever inte mina 625 som klumpiga, tänker knappt på dem och jag har massa hästar och rider och märker inte av mina bröst.
Gilla