plau
Kvinna ·
11 nov, 2019
Ni med 725 corsé
BröstförstoringHej! Mitt första inlägg här. I juli var jag på konsultation hos Tuve och vi kom då fram till 550cc Motiva ergonomix. Detta skulle minimera risken för att behöva lyfta senare. Jag hade då ett litet häng på ca 21,5-22 cm men Tuve trodde på bra resultat utan lyft. Jag har velat ha ett naturligt resultat, är 35 år gammal och accepterar det lilla häng jag har. Såväl nu som om det består efter op. Det som hänt sen juli är att jag gått från en då tom D-E kupa till en inte så värst fyllig C kupa. Jag har tre barn som jag ammat. Fortfarande runt 21,5-22 cm häng. Eftersom brösten ändrat sig ganska mycket storleksmässigt och op i december närmar sig så funderar jag över implantaten. Jag har gjort ristestet hemma och testat 725cc (eller ja 6,75 dl ris) och upplevde inte det särskilt stort. Det ser ju större ut än 550cc såklart men upplevs inte av mig eller andra som sett det dom opropotionerligt till min kropp. 170 lång och 64-65kg. Jag har bra kontakt med Tuve som överlåter till mig att bestämma storlek. Varken råder eller avråder, mem vi vet ju också båda att jag gärna vill ha ett naturligt resultat. Och det kanske är kört med corsé? Tuve påpekar såklart att det blir ju ett mindre naturligt resultat och med mer bullighet. Jag vill inte känna mig som en porrstjärna när jag ser mig naken, men vill ha lite storlek på brösten och inte ångra att jag tog för lite. Ni med corsé, vad har ni fått för resultat?
Sortera efter
Dixie
Kvinna ·
11 nov, 2019
plau
Kvinna ·
11 nov, 2019
TyTy
Kvinna ·
12 nov, 2019
plau
Kvinna ·
14 nov, 2019
Ronda
Kvinna ·
15 nov, 2019
Dixie
Kvinna ·
15 nov, 2019
Ronda
Kvinna ·
15 nov, 2019
TeKa
Kvinna ·
15 nov, 2019
plau
Kvinna ·
15 nov, 2019
Det är säkert individuellt, men jag lade in 725cc corsé och tycker att de är för stora. Jag tänker ta ut dom o lyfta istället. Jag hade 75D från början.
TeKa
Kvinna ·
16 nov, 2019