Josefine86
Kvinna ·
Ni med A-kupa/100cc innan op!
Ni som hade A-kupa innan operationen hur många cc, profil och val av implantat la ni in? Vad blev det för storlek efter operationen? :)
Sortera efter

lojsan
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·

Insolance
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·
179 lång 50 cc egen vävnad. 300 cc mellanprofil gav en 60F/G

Anonym användare

äntligenboobs
Kvinna ·
Hej Josefine86! Jag fyllde knappt ut en 75A innan operationen,och vi är ungefär lika stora. Har nu 300cc Lp plus :( Men imorgon ska jag äntligen byta ut dom till 520cc hp!! Det låter mycket,men när jag provade ut dom så kändes det perfekt!! Jag ska prova igen imorgon innan operationen,nu måste det bli bra :) Lycka till med din framtida operation!! ;)

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag hade inte änns en A-kupa, efter min tredje operation var jag äntligen nöjd. Idag har jag 600/650cc Släta HP Mentor. Jag är 176 lång och väger 77kg. Bilder finns i min logg. Har 75F-75G. Man kan räkna med att man går upp en kupstorlek var 100g. Vill påpeka att bredden på implantatet är det allra viktigaste, tänk er mandariner med för smala, motorväg mellan brösten och de går ej ut mot sidorna. Apelsinerna blir perfekta eftersom de möts i en harmonisk klyfta och går ut på sidorna. I detta fallet ser även melonerna bättre ut än mandarinerna eftersom de efterliknar naturliga bröst mer.

b_day
Kvinna ·
Tycker det är jätte svårt att välja storlek, har också 100cc A. Och jag vill ha en D kupa fick rådet med 450. Men vissa säger att det blir en F?! Blir förvirrad jag vill inte ha för stort så det verkligen syns att jag har silikon, är mer ute efter "kanske köpta eller bara bra gener" ;P haha

Lucan87
Kvinna ·
jag hade 200 egen vänvnad och jag gick efter mina egna mått dvs 13cm i bröstbredd och ville ha HP vilket motsvarade 500, jag e supernöjd med strl, de e stora i bikini o naket men i kläder så syns de att man har bröst iaf och jag e super nöjd :) Har 70 E-F i strl
Välj alltid de större för de är ett väldigt vanligt fenomen att när tjejer väljer de mindre så blir de väldigt ofta missnöjda o funderar om de skulle varit någon skillnad med de större implantatet, vilken typ inte är så syndligt med dom du har o välja på..
de är underbara på citadellkliniken :)

Josefine86
Kvinna ·

Lillans
Kvinna ·

Powerpuffgirl
Kvinna ·
Hej hej!

Anonym användare

Mockingbird
Kvinna ·

Anonym användare

Josefine86
Kvinna ·

Anonym användare

Josefine86
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare
Jag hade ingen egen bröstvävnad och la in 330 cc Mentor MP+ delvis bakom bröstmuskeln. Har nu 65E el. 70D i BH-storlek, är i samma storlek som dig längd och viktmässigt.