Silicon dream
Man ·
25 dec, 2014
Ni med Allergan soft touch 600-795 bakom
BröstförstoringHur upplever ni era implantat och är dom väldigt hårda eller är dom lite klämvänliga? Funderar på dess då det tydligen ger mer fyllnad i överpol som jag är ute efter och något som även kirurgen pratat om. För att få så mycket fejklook som möjligt blir det stora implantat bakom extra hög. Har nu läst att många tycker dom implantaten är för hårda så vill höra med er som har dom om det är så? Hur kom det sig att du valde dessa implantat?
Sortera efter
Gulkyckling
Kvinna ·
27 dec, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
27 dec, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
27 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
27 dec, 2014
Anonym användare
27 dec, 2014
Jag hade soft touch texturerade bakom i 5 månader och dom var stenhårda med grova ripplingsvågor hela tiden. Sämsta implantaten jag haft
BlueAnemone
Kvinna ·
27 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
27 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
27 dec, 2014
Om du pratar om silimeds sk vanliga silikon implantat så sa min kirurg att de är likvärdiga med allergan, han sa att det är lika stor risk for ripplig och kapselbildning. Det hade han erfarit i alla fall. Ingen kan med säkerhet säga hur ett implantat ter sig inne i kroppen då det är väldigt individuellt.
Silicon dream
Man ·
28 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
28 dec, 2014
har du känt på silimedimplantaten med polytexturering
Silicon dream
Man ·
28 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
28 dec, 2014
de med polytexturering ändras inget och växer fast redan direkt, varför kan du inte ha poly dom finns ju i alla profiler och storlekar, precis som de andra modellerna. Jag skulle klart välja dessa framför de andra.
Silicon dream
Man ·
28 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
28 dec, 2014
http://www.eurosurgical.co.uk/plastic-surgery/silimed-polyurethane-breast-implants/ det är en annan typ av hölje som fäster nästan direkt i vävnaden, där den sen hålls kvar. nästan obefintlig risk för kapselbildning och rippling. Jag förstår inte varför du inte skulle kunna ha dessa..knepigt att han sa så då de är exaxt lika, bara textureringen som skiljer. Brösten blir fasta, men inte hårda då de bildar en speciel kapsel runt sig. Nackdelen säger dom är att kanter kan synas, men det gör de inte ens på mig som har obefintlig egen vävnad. Dom blir varma som kroppen vilket jag inte upplevt med övriga implantat.
Silicon dream
Man ·
28 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
28 dec, 2014
jag har mina bakom muskeln. Polytech är lite mjukare än silimeds poly, annars är dom nog likvärdiga
Silicon dream
Man ·
28 dec, 2014