Äpple02
Kvinna ·
23 nov, 2015
Ni med ca 255 cc, se hit!
Undrar om ni med runt 255 cc mentor exempelvis har för bh storlek efter? (efter att haft a kupa)
Kan ni framhäva dem och få en bra klyfta?
Är ni nöjda med storleksvalet?
Blev det stor skillnad sedan innan op?
tack :)
Sortera efter

ladyluck
Kvinna ·
23 nov, 2015

Mickey
Kvinna ·
23 nov, 2015

sosu
Kvinna ·
28 nov, 2015
Följer!

Äpple02
Kvinna ·
29 nov, 2015
Inga fler som kan tipsa om ngn eller lagt in själv denna storlek?tack!

ladyluck
Kvinna ·
29 nov, 2015

Äpple02
Kvinna ·
01 dec, 2015
Härligt att höra ladyluck! Är du i samma storlek som jag ungefär? Vad hade du för bröstbredd? kan du framhäva OCH dölja?

Zinya
Kvinna ·
01 dec, 2015
Jag har lagt in anatomiska implantat, delvis bakom bröstmuskeln, av storlek 255 g vilket motsvarar 275 cc. Mitt önskemål, och krav, var ett naturligt vackert utseende på mina bröst som skulle harmoniera med min smäckra kroppsform. Och det var precis vad jag fick - jag är grymt nöjd! 👍 Jag har storlek 70C/70D på mina bh:ar i dag, och fyllde inte ens en A-kupa innan.
Jag får inte klyfta, och det har heller aldrig varit något jag eftersträvat, men jag kan absolut framhäva brösten om jag så vill utan att de på något sätt ser porriga ut. Missförstå mig inte nu, jag tycker inte att det är något fel i att se porrig ut ibland! Jag vill själv känna mig porrig ibland, men vill då att hela jag utstrålar porrighet på ett vackert sätt och inte bara att brösten ser porriga ut om du förstår vad jag menar.
Om det blev stor skillnad med mina 255 g implantat? Absolut! Eftersom jag nästan bara hade bröstvårtor innan är det en helt annan syn jag ser när jag står naken framför spegeln. Däremot är det inte lika stor skillnad för det flertal människor 😉som inte ser mig naken eftersom jag tidigare alltid använde bh med vaddering. Känner en enorm lyckokänsla över att i dag kunna köpa, och använda, bh:ar som varken är vadderade eller har "push-up-effekt" eftersom mina bröst är så vackra i sig. Och jätteskönt att kunna använda bh utan bygel!

ladyluck
Kvinna ·
01 dec, 2015