lillamig
Kvinna ·
Ni med ca 300 cc
Ni som valt ca 300 cc, hur stora är ni i kroppen? Typ längd och vikt och mått på bröstkorgen. Jag är lite nojig över mitt storleksval och undrar hur det ser ut på er andra..
Sortera efter

Nijo
Kvinna ·

Rumidz
Kvinna ·
Jag har precis lagt in 325cc. Jag är ca 158cm och väger 46 kg,
jag hade knappt innan 70 A.

lillamig
Kvinna ·

Lissie
Kvinna ·
Hej, jag gjorde min operation efter att ha fått mitt första barn.
Jag har 325 cc och väger 48 kg, är 59 cm lång. Midjeomkrets ca 68, höfter 89 och efter operationen blev omfånget kring bröst ca 89 också. Innan hade jag ganska "tömda påsar" i storlek B. Med min storlek kan man både få det att se mycket naturligt ut samt se ut som en "rejäl silikonbrud" om man nu ska kalla det så.
Har man en ovadderad BH ser det lite mer diskret ut och med en vadderad ser dom ut som typ pamela andersson.
Så det är en jättebra storlek som man vill kunna smälta in och samtidigt kunna välja att sticka ut! :)
Dock ska tilläggas att om man har häng kan man behöva göra lyft för att inte bröstvårtorna ska bli nedåtpekande eller gå upp till större storlekar. På mig ser det normalt ut, men ibland skulle jag vilja ha dom något högre upp. Så fråga din kirurg vad han tänker om det ang dig.

lillamig
Kvinna ·
Hej, jag gjorde min operation efter att ha fått mitt första barn.
Jag har 325 cc och väger 48 kg, är 59 cm lång. Midjeomkrets ca 68, höfter 89 och efter operationen blev omfånget kring bröst ca 89 också. Innan hade jag ganska "tömda påsar" i storlek B. Med min storlek kan man både få det att se mycket naturligt ut samt se ut som en "rejäl silikonbrud" om man nu ska kalla det så.
Har man en ovadderad BH ser det lite mer diskret ut och med en vadderad ser dom ut som typ pamela andersson.
Så det är en jättebra storlek som man vill kunna smälta in och samtidigt kunna välja att sticka ut! :)
Dock ska tilläggas att om man har häng kan man behöva göra lyft för att inte bröstvårtorna ska bli nedåtpekande eller gå upp till större storlekar. På mig ser det normalt ut, men ibland skulle jag vilja ha dom något högre upp. Så fråga din kirurg vad han tänker om det ang dig.

Soho
Kvinna ·
Vi är ganska jämna i längd och vikt. Jag är 160 och väger runt 47. När jag har gjort ris-testet har jag hamnat på runt 270-300 innan det känns alldeles för stort. :-)

lillamig
Kvinna ·
Ungefär vad har ni landat på för bh-storlek efter operation?

lillamig
Kvinna ·
Vi är ganska jämna i längd och vikt. Jag är 160 och väger runt 47. När jag har gjort ris-testet har jag hamnat på runt 270-300 innan det känns alldeles för stort. :-)
Ja samma här med riset. Dock kändes det annorlunda på konsultationen med bröstproteser, då kunde jag gå upp i storlek utan att det blev grotskt stort. Riset "klumpade" sig ju i bh:n och blev konstig form på..

Rumidz
Kvinna ·
Jag hoppas hamna på en visuell C kupa och typ D i strl... silikon drar ju lite större storlekar.
men jag har verkligen ingen aning :)
Jag är just nu bara nöjd över att ha fått bröst!

Soho
Kvinna ·
Ja samma här med riset. Dock kändes det annorlunda på konsultationen med bröstproteser, då kunde jag gå upp i storlek utan att det blev grotskt stort. Riset "klumpade" sig ju i bh:n och blev konstig form på..
Ja, oj det kan jag tänka mig. Riset ger inget dirket naturligt resultat, då får man ta den slutliga kollen på konsulationen då :-)

Rosenknopp
Kvinna ·

lillamig
Kvinna ·
Ja, oj det kan jag tänka mig. Riset ger inget dirket naturligt resultat, då får man ta den slutliga kollen på konsulationen då :-)

Ninnidb
Kvinna ·

Ninnidb
Kvinna ·

loly
Kvinna ·
Jag är 1.56 och väger 55 och jag har 375 cc, perfekt storlek för mej, så det blir nog inte särskilt stort på dej :)

lillamini
Kvinna ·

grönteskönt
Kvinna ·
Vid operationtillfället vägde jag 45 kg, jag är 1.68 cm och har runt 300 cc.
Idag väger jag några kilo mer och tycker att de ser enorma ut på min lilla kropp, men alla mina nära vänner säger att de ser helt naturligt ut och dem litar jag på. I mina ögon har de dock varit alldeles för stora, lycka till!😀

Carco
Kvinna ·

cassandrajj
Kvinna ·
Är 165 cm och väger 50 kg. La in 275cc!
Hejsan.
Jag har valt lite mindre än dig.
Har valt 275cc
Väger 46 kg och är 160cm lång.
Men jag har obefintliga bröst idag och inget häng, vi har nog helt olika förusättningar.
Jag har inte gjort min op än, men i September blir det av:))