Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Ni med ca 340cc

Bröstförstoring

Ni som har lagt in ca 340 cc vilken bh storlek har ni fått när brösten varit klara?

23

Sortera efter

Shandra

Shandra

Kvinna ·

Jag har 360cc Motiva round. Hade 75C före op idag har jag nog en 75E , 70F
Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

Väntat med spänning. La in 360 anatomiska bakom igår
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Det låter spännande! Hur mår du?
Gilla
rosen1995

rosen1995

Kvinna ·

375cc.. använde 70A tidigare (fel storlek) har nu 65E-F :D
Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Jag har 325 cc och ca 70 D i kupa 🙂

Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

rosen1995 skrev:
Vad tycker du om ergonomix? Jag ska ju med ha det.
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

LillSofy skrev:

Jag har 325 cc och ca 70 D i kupa 🙂

Svårt att föreställa sig att man ska ha typ 70 D om några veckor!
Gilla
rosen1995

rosen1995

Kvinna ·

olivia81 skrev:
rosen1995 skrev:
Vad tycker du om ergonomix? Jag ska ju med ha det.
Mina bröst ser ut som ut som en liten C/D till min kropp. Bh-storlekar missvisar. Finns inte en enda som skulle gissa på en E/F kupa. Jo tycker om dom.. är ju inte som riktiga bröst men tror ändå det känns så naturligt det bara går med ergonomix. :)
Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

olivia81 skrev:
Jag mår ok! Ont såklart men med smärtlindring står jag ut! Längtar efter att få njuta mer av mina nya bröst!
Gilla
Love2015

Love2015

Kvinna ·

Jag la in 340 motiva runda, har 65F :) Använde 70B innan men var ju antagligen fel..
Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

olivia81 skrev:
LillSofy skrev:

Jag har 325 cc och ca 70 D i kupa🙂

Ja, men man vänjer sig fort😇Nu vill man bara att det ska läka, känns som en evighet innan man får börja träna💡Tror dina kommer bli jättefina. Låter som en perfekt storlek!🙂

Gilla
Spanarn

Spanarn

Kvinna ·

Har lagt in 360cc och har idag 70D. Var i sort sett platt innan. Man har lärt sig en hel del om bhar sedan operationen. Var helt ute och cyklade innan...
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Konstigt.... Allt jag skrev ovanför kom inte med!! Hur mår du nu när det har gått några dagar till?
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Nervo skrev:
olivia81 skrev:
Jag mår ok! Ont såklart men med smärtlindring står jag ut! Längtar efter att få njuta mer av mina nya bröst!
Kan tänka mig att det känns så när man väl har opererats, att det ska vara klart typ NU!
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

LillSofy skrev:

olivia81 skrev:
LillSofy skrev:

Jag har 325 cc och ca 70 D i kupa🙂

Ja, men man vänjer sig fort😇Nu vill man bara att det ska läka, känns som en evighet innan man får börja träna💡Tror dina kommer bli jättefina. Låter som en perfekt storlek!🙂

Ja jag hoppas verkligen det blir bra, är rädd att det blir för stort eftersom jag inte är så lång, är rädd att det gör en tjockare?
Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

olivia81 skrev:
Konstigt.... Allt jag skrev ovanför kom inte med!! Hur mår du nu när det har gått några dagar till?
Idag är ju dag 3. Och jag är piggare i huvudet men det gör ju rätt ont. Lite mer svullen idag som trycker på mer. Men ändå hanterbart och underbart Ska du lägga bakom?
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Nervo skrev:
olivia81 skrev:
Idag är ju dag 3. Och jag är piggare i huvudet men det gör ju rätt ont. Lite mer svullen idag som trycker på mer. Men ändå hanterbart och underbart Ska du lägga bakom?
Ja jag ska lägga bakom, har du med gjort det?
Gilla
Nervo

Nervo

Kvinna ·

olivia81 skrev:
Nervo skrev:
olivia81 skrev:
Ja jag ska lägga bakom, har du med gjort det?
Ja jag har också bakom. Funderar nu i efterhand om min styrketräning påverkar smärtan. Alltså att jag tränat mkt i år innan op och har kanske därför ondare... Vet inte om det är så.
Gilla
olivia81

olivia81

Kvinna ·

Det kan säkert stämma, större bröstmuskler o mindre plats. Ligger säkert nåt i det du säger. sa inte kirurgen nåt om det? Eller om du hade stora bröstmuskler?
Gilla
mamma87

mamma87

Kvinna ·

Hur har det gått för dig?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem