Glimma
Kvinna ·
Ni med implantat som är 12-12,5 cm i diameter och ca 4 cm projektion, se hit!
Så jag skulle väldigt gärna vilja se bilder på er som har runda implantat med bakomplacering, oavsett tillverkare och cc, som är 12-12,5cm i diameter och ca 4 cm projektion. Helst då personer runt min längd (165 cm) och vikt (ca 57-58 kg) och med små a/b-kupor innan op (jag har ca 125cc egen bröstvävnad). Finns ni???
Implantatet jag just nu valt är 360cc demi/moderate plus från Motiva. Jag skulle önska fylligare bröst, visuellt C-kupa - inte mer. Jag vill kunna dölja mina bröst enkelt med rätt klädval och känna mig bekväm i en bikini. Vad tror ni, blir det för stort?
Jag har pratat med min kirurg om att byta till mindre implantat men han tycker inte att jag ska vara rädd för 360cc... Och när jag provade på konsultationen såg det inte för stort ut, ändå får jag ångest...
Sortera efter

Amrezy
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·

dalkullann
Kvinna ·

Glimma
Kvinna ·

MissPink
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·
Har ganska bred bröstkorg, 13,2-13,5 nått sånt. Upplever dem inte alls stora, är verkligen nöjd med storleken. Om de är nått jag skulle kännas som stort med dem är att att dem projicerar ut en del eftersom jag har hög profil.

Dagsa
Kvinna ·

Glimma
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·

Glimma
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Tack Bellie! Dina bröst ser lagom stora ut :)
Funderar lite över varför du fick implantat som är 12,25 cm om din bröstbredd är 13,5cm?
Sen är det inte hela sanningen att man strävar efter implantat som är LIKA breda som de egna brösten. Man drar gärna av för den egna vävnaden, så här:
Om bröstet är 13 cm brett och den egna vävnaden blir 2 cm tjock i en "fingernypa", blir ett 11 cm brett implantat bra. (Men det är inte helt hugget i sten).

Bellie
Kvinna ·
Tack Bellie! Dina bröst ser lagom stora ut :)
Funderar lite över varför du fick implantat som är 12,25 cm om din bröstbredd är 13,5cm?
Sen är det inte hela sanningen att man strävar efter implantat som är LIKA breda som de egna brösten. Man drar gärna av för den egna vävnaden, så här:
Om bröstet är 13 cm brett och den egna vävnaden blir 2 cm tjock i en "fingernypa", blir ett 11 cm brett implantat bra. (Men det är inte helt hugget i sten).

Anonym användare

Jolly
Kvinna ·

Glimma
Kvinna ·
Glimma: undrar om du tog implantat lika som din egen bröstbredd eller mindre/större? Dina boobs är amazing!

Szonja79
Kvinna ·

Glimma
Kvinna ·
Är det det vi ser på din profilbild, Glimma? De 450? De ser inte alls stora ut! Jag blev rekommenderat 375 cc, 12,5 high profile som jag tyckte såg helt ok ut. Min kompis, som är ung. lika lång och väger lika mkt som jag har 350 cc och de är jäääätttestora, därför undrar jag egentligen vad det är som gör att vissa ser stora ut medans andra mindre när det inte skiljer sig så jättemkt i strl.