Emelie.A
Kvinna ·
Ni med liten a-kupa som lagt in 385-450cc?
Någon av er som har före- och efterbilder? Nöjda? Stort/litet? Velar själv just nu mellan dessa storlekar, känner mig så himla kluven 😐
Sortera efter

Sunny.84
Kvinna ·

blondie123
Kvinna ·
Jag hade liten a kupa innan och har lagt in 400 cc :) Har några bilder på min sida men ska lägga upp fler snart. Kirurgen tror att jag kommer landa på en D/E kupa när allting är färdigläkt :)

Emelie.A
Kvinna ·

Emelie.A
Kvinna ·
Jag hade liten a kupa innan och har lagt in 400 cc :) Har några bilder på min sida men ska lägga upp fler snart. Kirurgen tror att jag kommer landa på en D/E kupa när allting är färdigläkt :)

Sunny.84
Kvinna ·

Finally
Kvinna ·

rosen1995
Kvinna ·

ebbispebbis
Kvinna ·
Jag var helt platt o hade storlek 70A och la in 450cc hög profil (mentor) och har nu fått en F kupa! Jag är SÅ glad att jag inte valde mindre implantat, 450cc är absolut inga små implantat alls men jag upplever dom är verkligen inte som för stora. Vill snarare förstora brösten igen om 1-2 år så jag rekommenderar dig att lägga in 450 alla dagar i veckan. Finns lite bilder i min profil!

Emelie.A
Kvinna ·
Kommer du välja mjukare implantat då? Jag är så oerhört rädd på ripling :( Jag är inte nöjd med mina anatomiska allergan, då jag nu vill ha mer fyllighet ovantill. Mer överpol alltså. Hela brösten försvinner i bhn för mig... Ja, det måste jag följa! Speciellt när vi är inne på samma spår. Förstår att du är nervös, men gud så bra det kommer bli :) Har också hört att det inte är lika jobbigt en andra gång, håller tummarna.

Emelie.A
Kvinna ·

Emelie.A
Kvinna ·

Emelie.A
Kvinna ·
Jag var helt platt o hade storlek 70A och la in 450cc hög profil (mentor) och har nu fått en F kupa! Jag är SÅ glad att jag inte valde mindre implantat, 450cc är absolut inga små implantat alls men jag upplever dom är verkligen inte som för stora. Vill snarare förstora brösten igen om 1-2 år så jag rekommenderar dig att lägga in 450 alla dagar i veckan. Finns lite bilder i min profil!

Bosse
Kvinna ·
Jag har 385 och hade A-kupa innan, har 75E nu.

Sunny.84
Kvinna ·
Kommer du välja mjukare implantat då? Jag är så oerhört rädd på ripling :( Jag är inte nöjd med mina anatomiska allergan, då jag nu vill ha mer fyllighet ovantill. Mer överpol alltså. Hela brösten försvinner i bhn för mig...Ja, det måste jag följa! Speciellt när vi är inne på samma spår. Förstår att du är nervös, men gud så bra det kommer bli :) Har också hört att det inte är lika jobbigt en andra gång, håller tummarna.
Tack snälla du! och detsamma :) Kommer gå jättebra!!
Ja håller med dig om att anatomiska blir lite platta upptill, har aldrig varit nöjd med mitt val av implantat.
Patrik (kirurgen) reommenderade runda,Motiva (Full) dom är något fastare än motiva ergonomix, men risken för rippling är minimal. Tydligen så är risken 20% att man får veck av ergonomiska, pga att dom är så mjuka.
Tror jag kommer bli nöjd med mitt val :) velar oxå varje dag när det gäller storlek..men nu har jag bestämt mig för 450 cc. Man måste ju faktiskt dra en gräns nån gång :P
Lovar att uppdatera efter operationen!
Kram på dig!!

Crizal
Kvinna ·

rosen1995
Kvinna ·

madeleinep
Kvinna ·
Någon av er som har före- och efterbilder? Nöjda? Stort/litet? Velar själv just nu mellan dessa storlekar, känner mig så himla kluven 😐