Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Delilah profilbild

Delilah

Kvinna ·

29 jun, 2014

Ni med mentor 450cc, hp, coh 1

Bröstförstoring

Hej!! Om 6v är det min tur att få nya bröst och jag läser allt jag kommer över, och tittar på så mkt bilder på bröst att jag känner mig helt tuttfixerad. Galet. Ni tjejer med samma implantat, mentor 450cc, hp, coh 1, hur känns strl till era kroppar? Är ni nöjda med ert resultat, både avseende form, fasthet, känsla, utseende, strl? :)

5

Sortera efter

finadafhina

/ ·

29 jun, 2014

Jag har 425cc och är nöjd med storlek och känsla, de är bara tre veckor gamla så det är svårt att uttala sig om resten. :) Bilder finns. ☺️
Gilla

smulansson

Kvinna ·

29 jun, 2014

Jag skulle oxå vilja veta:)op imorgon och nu börjar det verkligen snurra runt!500cc hp bakom,för lite?!för mkt ?ah håller på att bli tokig:p
Gilla

Roshol

Kvinna ·

29 jun, 2014

Jag har 450cc hög profil :) kolla på mina bilder så ser du. Jag tycker att de passar perfekt till min kropp! Jag är smal men är kurvig nertill så innan var jag mycket oproportionelig med mina små bröst. Är jättenöjd! Jag tänkte först välja 425cc men är så glad att jag gick större. Man ska alltid välja den större storleken om man velar mellan två storlekar. Läst om sååå många tjejer som ångrar att de inte valde större implantat efter deras operation. 

Gilla

9April

Man ·

29 jun, 2014

Ska ni jämföra så är det klokt att jämföra med de tjejerna som har samma kroppsliga proportioner. Är man 10 cm kortare o väger 20 kg mindre är det ju inte alls samma sak trots att implantaten är detsamma.
Gilla

Delilah

Kvinna ·

29 jun, 2014

9April skrev:
Ska ni jämföra så är det klokt att jämföra med de tjejerna som har samma kroppsliga proportioner. Är man 10 cm kortare o väger 20 kg mindre är det ju inte alls samma sak trots att implantaten är detsamma.
Absolut, du har helt rätt :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem