Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Blondie

Blondie

Kvinna ·

Ni med runt 500cc hp bakom muskeln

Bröstförstoring

Tänkte passa på att gå upp lite i storlek när jag ändå byter ut trasig implantat nu i Januari.

Har kollar på en massa bilder här inne och 500 cc hp känns bra, har nu 410 cc. Men skulle gärna se mer bilder.

Ni som har 500 cc hp eller där runt omkring kan ni inte bara skriva nåt litet i tråden så kan jag kika på era bilder?

13

Sortera efter

Lindi

Lindi

Kvinna ·

Hej, jag har 510cc MP+ på vänster sida och 600cc HP på höger. Hade olika mkt egen vävnad tidigare, men är helt symmetrisk nu ÄNTLIGEN!!!

Har några bilder på min sida som du gärna kan titta på :)

Hur kommer det sig att ditt implanat gått sönder, hur märktes/känns det? Vad är det för märke och skall du byta till annat märke nu?

Gilla
Blondie

Blondie

Kvinna ·

Vet inte hur det har gått sönder men upptäckte det när jag fick en armbåge i bröstet, sen gjorde det ont i flera dagar och jag kände väl lite extra på det och upptäckte att det var vldigt svampigt och inte riktigt hade samma studs som det andra, fick undersökning på KKAB göteborg där det konstaterades att det troligen är trasigt eller liten spricka för det är inte som det andra. Opereras nu 7 januari och byter dem båda och passar då på att byta upp en storlek :)

Mina implantat är Nagor 410cc som är 9 år gamla.

Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Usch vad synd, tur att du upptäckte det!

Ok, intressant med någon som har haft sina implantat så länge. Många nya här inne. Har de ändrats något under dessa åren, bortsett från de då som gick sönder?

Hoppas du blir nöjd med de nya :D

Gilla
Kiddo87

Kiddo87

Kvinna ·

Jag har 550cc :)
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

550 g här också. 🙂

Gilla
taxöron

taxöron

Kvinna ·

Hejsan. Kommer bilder på mina 500cc på måndag för då ryker tortyren all väders väg. tjohi

Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

560cc här! Skönt att höra att du i alla fall kunde känna att implantatet var trasigt. Min största skräck är annars att det skulle gå sönder och man aldrig skulle märka det...
Gilla
Blondie

Blondie

Kvinna ·

Ha laddat upp en bild nu så kan du se dem :)

Gilla
malinlovisa

malinlovisa

Kvinna ·

Hittar inte bilderna.. Var klickar man? :(
Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

Har 11 veckors Allergan, hp, 520 g. Hoppas du kan se bilderna?
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

MalinLovisa - du var ännu inte godkänd som medlem, och kunde därför inte se bilder. NU har du uppnått bronsnivå, som är det första steget och det betyder att du kan se påklädda bilder, men inte nakna bröst. Läs mer i PM du fått eller under menyn Medlemskap så ser du vad som krävs för att uppnå nästa nivå.

Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

Jag har 500 mentor :)
Gilla
Theresee

Theresee

Kvinna ·

följer

Gilla
Community