Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Novastar

Novastar

Kvinna ·

Ni med större implantat 550-1050cc

Bröstförstoring

Hej! Den 6/12 så ska jag op. pga av muskelpåverkan. Frågade då min kirurg vad det skulle kosta att byta ut mina implantat till större. Och summan var ju super låg! (Allt är ju relativt =), men jag har ju för avsikt i framtiden att byta storlek iaf) Nu till min fundering, när jag kollar i Motivas tabell så skulle jag kunna tänka mig 625cc FULL/High profil om jag nu kan ha det rent kroppsligt. Men jag är rädd för flera saker som tex. hur mår ryggen med så stora bröst? Är det svårt att hitta BH, och ungefär vilken storlek blir det? Och sista men glor folk mycket på en? Jag gör detta endast för mig och inte för att folk ska stirra sig blinda på mina bröst =) Jag klär mig sällan i urringat men skulle gärna vilja göra det någongång.

4

Sortera efter

rosa barbie

rosa barbie

Kvinna ·

Kommer du även flytta implantaten till framför muskeln? Eller din kirurg tror att det räcker med ett implantatsbyte? Varför jag frågar är för att jag själv misstänker muskelpåverkan.
Gilla
arli

arli

Kvinna ·

Har 625 cc full profil Motiva. Det känns ju i ryggen, det gör det. Är vanligtvis väldigt vältränad och stark i rygg, men opererade mig i slutet av april (la in 550 då) och behövde sen korra (till 625) i oktober och hann inte komma igång ordentligt med träningen däremelllan så behöver bygga upp ryggen igen. Har fått klartecken att börja träna igen nu av läkaren så nu ska jag (idag faktiskt) äntligen börja träna igen. Bär typ aldrig urringat men ja folk tittar. Vet man vad man ska kolla efter ser man ju att jag opererat mig. Har storlek 75G.
Gilla
Novastar

Novastar

Kvinna ·

Rosa Barbie - Nä vi kommer till att behålla dom bakom, eftersom det bara är problem på ena bröstet. Okej du märker det ganska lätt när du spänner brösten. Har du det på båda dina?
Gilla
Novastar

Novastar

Kvinna ·

LOHOSE - Okej. Vad fick dig till att öka från 550cc till 625cc? Skulle du idag om du visste det du vet behållt 550cc istället? Hur mycket av egen vävnad hade du innan? Tycker att redan nu är det svårt att hitta fina BH i denna storleken.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem