Vkac
Kvinna ·
Ni med ursprungsstl 70/75a, hur mycket la ni och vilken stl har ni idag?
Hej alla! Ni som innan op hade 70/75a, hur mycket la ni in och vilken storlek hamnade ni på då? Vet att det är skillnad på visuell och faktisk bh-stl... Valde ni vad kirurgen rekommenderade, större eller mindre? Är ni nöjda med ert val?
Sortera efter

Whatsername
Kvinna ·

MissL
Kvinna ·

Kastanj
Kvinna ·

greta88
Kvinna ·
Jag la in 425cc och blev 75e.

Anonym användare
greta88: Du hade inte sett eller fått någon skillnad storleksmässigt med 25 cc..
Jag hade 70A innan och lade in 440 cc Perthese, vet inte riktigt vad min storlek är än men har 65E i tortyren.

Minimyran
Kvinna ·

greta88
Kvinna ·
Isabell88: Nej de sa han med.

Cagi00
Kvinna ·
Jag hade 70A egentligen 65A, la in 350cc högprofil och hamnade på 65E. Lyssnade på kirurgen och är faktiskt helt nöjd, de är alldeles lagom till min kropp, jag kan med hjälp av schyssta kläder och bh framhäva dem eller tvärtom, dölja dem vid behov :)

Beccary
Kvinna ·

Meaow
Kvinna ·

sticks
Kvinna ·

Ophelia
Kvinna ·
Lustigt det här med hur personer med ungifär samma längd och vikt kan få så olika slutresultat vad gäller BH-storlek.
Jag lade in 325cc och har nu 75E.
Men beror nog mycket på den egna vävnaden, även om vi båda hade A kupa kan vävnaden skilja lite.
Är nöjd med storleken, ser naturligt ut. Med min tunna hud hade risken för rippling även varit överhängande om jag valt en större storlek, nu har jag ingen rippling alls.
Så är så indviduellt.

Vkac
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·
Jag hade 70A egentligen 65A, la in 350cc högprofil och hamnade på 65E. Lyssnade på kirurgen och är faktiskt helt nöjd, de är alldeles lagom till min kropp, jag kan med hjälp av schyssta kläder och bh framhäva dem eller tvärtom, dölja dem vid behov :)

Kastanj
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·
Lustigt det här med hur personer med ungifär samma längd och vikt kan få så olika slutresultat vad gäller BH-storlek.
Men beror nog mycket på den egna vävnaden, även om vi båda hade A kupa kan vävnaden skilja lite.
Är nöjd med storleken, ser naturligt ut. Med min tunna hud hade risken för rippling även varit överhängande om jag valt en större storlek, nu har jag ingen rippling alls.
Så är så indviduellt.

Beccary
Kvinna ·
Så är så indviduellt.

Mandelblom
Kvinna ·
Jag hade 75A.
Jag la in 375 cc bakom muskeln
Nu har jag 65E, 70D eller 70DD (beror på vilket bh-märke jag har)
Vet inte om det är skillnad på visuell och faktisk bh-storlek för expediterna i affären har prickat rätt. Visuell storlek beror väl på hur duktig man är på att gissa faktisk storlek, eller har jag fel?
Jag tog det som kirurgen rekommenderade plus att min man sa wow när jag provade de implantaten och ett wow är ju inte helt fel ;)
Jag är jättenöjd! Vill inte ha större eller mindre.