Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Larinova

Larinova

Kvinna ·

Ni nätta/små tjejer med stora implantat! (600 cc och upp)

Bröstförstoring

Jag undrar ni tjejer som är små/nätta, runt 160-165 cm som väger runt 45-55 kg, ni med stora implantat, då menar jag 600 cc och upp. Hur upplever ni dem? Känns dem i vägen?

Jag har 450 cc idag och de ser inte alls så stora ut som jag ville ha dem, utan BH så försvinner de nästan i kläder och börjar se ut som en B-kupa igen, lite märkligt kan tyckas. (Har ganska stor/fyllig rumpa för min figur) så förmodligen så upplevs de mindre därav också...

Jag skulle vilja ha runt 650 cc.... Ni som har de, eller mer, är ni nöjda? :-)

Hälsningar, Larinova

12

Sortera efter

Yeny

Yeny

Kvinna ·

följer! jag är endast 150cm och tänkte lägga in 365cc "bara".

Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

Yeny skrev:

följer! jag är endast 150cm och tänkte lägga in 365cc "bara".

Du får gärna följa!! :) Min fråga var dock riktad till de som skulle/eller har stora implantat, runt 600 cc eller mer.

Har du planer på att göra större? :)

Jag har 450 men de blev så små, jätteskumt men de beror så mycket på kroppsbyggnad, muskler i kroppen osv....

Gilla
Viktoriabass

Viktoriabass

Kvinna ·

Följer! Funderar på 800cc eller 700cc (:

Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

Viktoriabass skrev:

Följer! Funderar på 800cc eller 700cc (:

Skickade ett PM till dig!! :)

Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

SÅ svårt detta med storlekar men man får väl prova sig fram... en del kirurger vad jag hört vill ju inte sätta i mer än en viss mängd också. Men vill man gå upp i storlek från de man redan har borde man ju kunna gå upp en del. Vill nog ha max 750 kanske, får prova på plats (med implantat i bh) om de nu gör så fortfarande ^^ Sist fick jag prova i en bh och då kändes 450 stort, men i min kropp o bakom muskeln upplevdes de 3 storlekar mindre än väntat =)))

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Jag ska lägga in 590cc UHP om en månad vilket är det största implantatet för just mentor UHP. Jag är väldigt smal och nätt och tycker det kommer bli bra på mig plus att de va de högsta ja fick lägga in för de skulle se bra ut då UHP implantatet är smalare än dom andra o ger mer "put".

Sen kommer ju de försvinna ca 50cc ändå så tror inte de kmr bli några större problem för dig o lägga in större.

Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

SevenEleven skrev:

Jag ska lägga in 590cc UHP om en månad vilket är det största implantatet för just mentor UHP. Jag är väldigt smal och nätt och tycker det kommer bli bra på mig plus att de va de högsta ja fick lägga in för de skulle se bra ut då UHP implantatet är smalare än dom andra o ger mer "put".

Sen kommer ju de försvinna ca 50cc ändå så tror inte de kmr bli några större problem för dig o lägga in större.

Jag var alltså på konsultation idag och han gick med på MAX 600 cc på mig. Han sa att 50 cc kommer ej försvinna (frågade om detta) de mystiska är att jag själv upplevt implantaten som mindre i kroppen men ja de förblir väl en gåta. Men max 600 fick jag sa han...... Vill ha stora, inte gigantiska men de blir kanske bra. Hade en del frågetecken efteråt så ska fundera lite till....

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Okej jag ska lägga bakom och de flesta Säger de försvinner 25-50 när man lägger de bakom men kollade nu och de står inte var du ska lägga in ditt genom. Hoppas det blir bra iallafall :)
Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

SevenEleven skrev:
Okej jag ska lägga bakom och de flesta Säger de försvinner 25-50 när man lägger de bakom men kollade nu och de står inte var du ska lägga in ditt genom. Hoppas det blir bra iallafall :)

Jag ska lägga in bakom bröstmuskeln är de tänkt..=) Men enligt kirurgen så försvinner inga cc... men vet inte hur det där är riktigt man får höra så olika.

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Larinova skrev:

SevenEleven skrev:

Jag ska lägga in bakom bröstmuskeln är de tänkt..=) Men enligt kirurgen så försvinner inga cc... men vet inte hur det där är riktigt man får höra så olika.

Exakt. Men kom du fram till hur mycket du ska lägga in? :) Intressant och veta

Gilla
Larinova

Larinova

Kvinna ·

SevenEleven skrev:

Larinova skrev:

SevenEleven skrev:

Han gick med på 600 cc och absolut inte mer påstod han. Jag vet tjejer som har mycket större än så men han sa att han ej ville lägga in de på mig pga "min lilla kropp", men jag har ganska mycket rumpa, så jag är inte så liten ^^ Kanske vikten, men jag uppskattar ändå att han är ärlig. Jag ville ha 650 cc egentligen, men 50 cc hit eller dit kanske inte gör så mycket :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Larinova skrev:

SevenEleven skrev:

Larinova skrev:

SevenEleven skrev:

Han gick med på 600 cc och absolut inte mer påstod han. Jag vet tjejer som har mycket större än så men han sa att han ej ville lägga in de på mig pga "min lilla kropp", men jag har ganska mycket rumpa, så jag är inte så liten ^^ Kanske vikten, men jag uppskattar ändå att han är ärlig. Jag ville ha 650 cc egentligen, men 50 cc hit eller dit kanske inte gör så mycket :)

Jag ville ha 650 men fick bara lägga in max 590cc uhp just för jag är mkt smal runt bröstkorgen så HP skulle va för brett för mig, men tror de kommer bli bra ändå, som du säger 50 hit o dit haha. så de e bra dom är ärliga iallafall =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem