Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Litalo profilbild

Litalo

Kvinna ·

10 apr, 2015

Ni runt 625cc och/eller xh profil

Bröstförstoring

Jag funderar at byta upp mig från 505cc mp Silimed 5,3 put --> 625cc xh Silimed 6,9 put. Högre än så kan man tyvärr inte gå inom Silimed. Jag skulle kanske vilja gå högre upp ändå på cc:n men Patrik säger att det kommer bli för stort på min lilla kropp samt att mentor endast har coh1 i liknande storlekar och allergan verkar väldigt hårda. 

-Vill ni här inne dela med er av era erfarenheter av ca 600cc ( Jag hade knapt bröstvävnad innan). 

Blev de strutiga pga putet, har ni fått en tight klyfta och så vidare. Patrik sade att jag kommer märka skillknad på storleken då putet har en så stor ökning.

Jag skrev igår ett inlägg om mitt återbesök hos Patrik Höijer och om mina komplikationer.

12

Sortera efter

Mammatilltvå

Kvinna ·

10 apr, 2015

Jag har 650 cc i ena och 700 cc i andra. Mentor HP. Jag älskar mina bröst, runda, fina och fasta med snyggt put. Inte strutiga. Men så väger jag över 70 kilo också. Jag en typ tom a kupa innan knappt.
Gilla

Litalo

Kvinna ·

10 apr, 2015

Okej tack :) det är coh 1 visst? Jag har en standard hp nu så jag är mer intresserad av xh eller över (om det finns, alltså 6,9 put) Vilken bredd har du?
Gilla

Litalo

Kvinna ·

11 apr, 2015

Puff! Någon som har xh, extra hög profil, och vill berätta om upplevelsen?

Gilla

Anonym användare

11 apr, 2015

Är inte silimed fastare än allergan responsive? :P

Gilla

Lisa

Kvinna ·

11 apr, 2015

Jag lade in eurosillice 800 cc extra hög profil med 7.7 cm put i tisdags. Än så länge är jag hemskt nöjd med dem. :)

Gilla

wellitstime

Kvinna ·

11 apr, 2015

Följer
Gilla

Litalo

Kvinna ·

11 apr, 2015

tin skrev:

Blubb :3
Gilla

Litalo

Kvinna ·

11 apr, 2015

Lisa skrev:

Jag lade in eurosillice 800 cc extra hög profil med 7.7 cm put i tisdags. Än så länge är jag hemskt nöjd med dem. :)

Åh vad intressant! Hur är de i garantin? Och i fasthet jämfört med andra implantat mentor/silimed
Gilla

Litalo

Kvinna ·

11 apr, 2015

Lisa; Du har inte lust att lägga upp eller pma mig en bild? :)
Gilla

Litalo

Kvinna ·

11 apr, 2015

tin skrev:

Inte enligt Patrik och de är för mig för lite put i vilket fall som helst då jag måste ha en bred på 13 med :)
Gilla

Lisa

Kvinna ·

12 apr, 2015

Litalo skrev:
Lisa skrev:

Åh vad intressant! Hur är de i garantin? Och i fasthet jämfört med andra implantat mentor/silimed

Livstids garanti för att de går sönder eller allvarlig kapselkontraktur, vet inte riktigt hur det jämför sig med andra tillverkare. Det är relativt fasta, åtminstone fastare än mentors coh 1.

Ska försöka få till bild senare. Är ensam, så det är inte alltid så enkelt. :)

Gilla

Litalo

Kvinna ·

12 apr, 2015

Lisa: Okej vad intressant :) Om du har en framåt kamera kan det bli lättare, eller i en spegel :). Varför har man (jag) inte hört lika mycket om dem som om de andra tre stora märkena? Jag tycker att de på 750cc verkar passa bra mem då jag har 13 i bröstbredd och att det då kan bli för mycket med 13,5 i bredd? För i stället för Silimed med 6,9 i put (625cc) har eurosilicone ES812N 750cc 7,4 i put :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem