Litalo
Kvinna ·
10 apr, 2015
Ni runt 625cc och/eller xh profil
Jag funderar at byta upp mig från 505cc mp Silimed 5,3 put --> 625cc xh Silimed 6,9 put. Högre än så kan man tyvärr inte gå inom Silimed. Jag skulle kanske vilja gå högre upp ändå på cc:n men Patrik säger att det kommer bli för stort på min lilla kropp samt att mentor endast har coh1 i liknande storlekar och allergan verkar väldigt hårda.
-Vill ni här inne dela med er av era erfarenheter av ca 600cc ( Jag hade knapt bröstvävnad innan).
Blev de strutiga pga putet, har ni fått en tight klyfta och så vidare. Patrik sade att jag kommer märka skillknad på storleken då putet har en så stor ökning.
Jag skrev igår ett inlägg om mitt återbesök hos Patrik Höijer och om mina komplikationer.
Sortera efter

Mammatilltvå
Kvinna ·
10 apr, 2015

Litalo
Kvinna ·
10 apr, 2015

Litalo
Kvinna ·
11 apr, 2015
Puff! Någon som har xh, extra hög profil, och vill berätta om upplevelsen?

Anonym användare
11 apr, 2015
Är inte silimed fastare än allergan responsive? :P

Lisa
Kvinna ·
11 apr, 2015
Jag lade in eurosillice 800 cc extra hög profil med 7.7 cm put i tisdags. Än så länge är jag hemskt nöjd med dem. :)

wellitstime
Kvinna ·
11 apr, 2015

Litalo
Kvinna ·
11 apr, 2015

Litalo
Kvinna ·
11 apr, 2015
Jag lade in eurosillice 800 cc extra hög profil med 7.7 cm put i tisdags. Än så länge är jag hemskt nöjd med dem. :)

Litalo
Kvinna ·
11 apr, 2015

Litalo
Kvinna ·
11 apr, 2015

Lisa
Kvinna ·
12 apr, 2015
Livstids garanti för att de går sönder eller allvarlig kapselkontraktur, vet inte riktigt hur det jämför sig med andra tillverkare. Det är relativt fasta, åtminstone fastare än mentors coh 1.
Ska försöka få till bild senare. Är ensam, så det är inte alltid så enkelt. :)

Litalo
Kvinna ·
12 apr, 2015