Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

10 aug, 2011

Ni som är 160, hur mycket har ni lagt in?

Bröstförstoring

Jag känner mig lite nyfiken på er som är kring 160 cm långa, hur mycket ni har lagt in och vad för slags implantat?

Andra får givetvis också svara men tänkte det var roligt att veta vad ni har valt som är lika långa som mig 😀

69

Sortera efter

Pixel

Kvinna ·

01 nov, 2011

Jag har märkt att jag iaf går väldigt mycket upp och ner i vad jag tycker om mina. Har som tidigare sagt 450cc till mina 165cm. Ena dagen kan jag känna att de är perfekta och nästa så känns de på tok för små. Får typ svackor när humöret går ner och då känns också tuttarna mindre =/

Gilla

Pisa25

Kvinna ·

01 nov, 2011

Om man har ganska mycket vävnad, typ en C, undra hur det blir då om man lägger in 200 cc? eller ska man lägga in större? Nån som har gjort op men oxå haft vävnad före?

Gilla

Pixel

Kvinna ·

01 nov, 2011

Jag hade C innan. Dvs ca 300cc egen vävnad. Jag la in 450cc och det ser inte alls stort ut! Alla jag har visat har sagt "jaha det var ju inte så stort, jag trodde att de skulle vara jättestora". Släktingar jag har träffat har inte ens märkt att jag gjort nåt. Hade jag lagt in 200cc så hade det inte märkts något över huvud taget! Tycker egentligen att jag valde lite för lite och borde ha tagit 590cc istället.

Gilla

Pisa25

Kvinna ·

01 nov, 2011

Oj det låter stort som f*n! Jag vill inte ha så jätte stora egentligen.. Men är rädd för att ångra mig.. det viktigaste för mig är att han lyfter dem sååååå högt upp som det går!! trött på hänget! 

Gilla

Hallon

Kvinna ·

01 nov, 2011

Jag är 158 lång och väger ca 53 kg, jag ska antagligen lägga in något mellan 375-390cc.. 

Gilla

Pixel

Kvinna ·

02 nov, 2011

Pisa25 skrev:

Oj det låter stort som f*n! Jag vill inte ha så jätte stora egentligen.. Men är rädd för att ångra mig.. det viktigaste för mig är att han lyfter dem sååååå högt upp som det går!! trött på hänget! 

Jag håller med om att det låter sjukt stort. Jag tyckte att även 450cc lät läskigt stort och övervägde att gå ner i storlek (vilket jag verkligen är glad att jag inte gjorde!) men på något sätt så blir det galet mycket mindre i kroppen. Känns som att typ hälften har försvunnit! Folk märker ju liksom inte ens att jag gjort något ju även fast jag lagt in så mycket! Och de som jag berättar och visar för säger oj de var ju inte alls så stora...alla förväntade sig att jag skulle ha riktigt stora bröst med mina förutsättningar och det jag la in. Så var inte rädd för cc!

Gilla

Anonym användare

03 nov, 2011

Jag är 164-165 och väger 52 kg, ska lägga in MF335 MM320

Gilla

Anonym användare

27 feb, 2013

ska operera mej hos örjan gribbe imorgon på proformakliniken, jag är 160 o väger 67...kommer lägga in 550 cc HP...
är förväntansfull men lite orolig över resultatet om det är för stort...jag har fast kurvig kropp.....
Gilla

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

27 feb, 2013

164cm vikt 68-70kg :(( Lagt in 550cc hp =D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem