Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Complete profilbild

Complete

Kvinna ·

26 dec, 2010

Ni som är 169cm och väger 63kg..hur mycket lade ni in?

Bröstförstoring

...Som frågan lyder....

33

Sortera efter

Tuttpippi

Kvinna ·

05 jan, 2011

175cm och 61kg. Jag har 335cc , bakom muskeln. Fyllde inte ut 70 A innan och var livrädd att det skulle se konstigt ut, är jättenöjd med storleksvalet och är nu en 70 D:)

Gilla

Complete

Kvinna ·

05 jan, 2011

Vad fina bröst du har...alldeles lagom stora.Jag är ungegär i din överkropp bara några cm kortare...så krymper dem väl upp till 50cc om man har bakom..?.
Gilla

Anonym användare

05 jan, 2011

Har samma mått som du ca, min kirurg tyckte jag skulle lägga in minst 350 men jag tycker det känns stort. ´Hur kan jag se dina bilder ? är ganska ny här. Har op tid bokad på citadell i mars. Är du nöjd med storleken ?

Gilla

Complete

Kvinna ·

05 jan, 2011

jag har intr gjort någon op än..el du kanske menade hon Tutti el nåt sånt som skrev ovanför mig.. man måste vara silvermedlem om man ska kunna se alla bilder.Jag har bara en profilbild..om du klickar där uppe på "medlemskap" och sedan på medlemsnivåer där står info om silvermedlem. Tror du först måste skriva signatur.Det ändrar du på dina inställningar på din profil och sedan deltagit i 15 trådar..inte säker..:)..Tyckte med väldigt jobbigt när maninte var silvermedlem.
Gilla

Complete

Kvinna ·

05 jan, 2011

jag har intr gjort någon op än..el du kanske menade hon Tutti el nåt sånt som skrev ovanför mig.. man måste vara silvermedlem om man ska kunna se alla bilder.Jag har bara en profilbild..om du klickar där uppe på "medlemskap" och sedan på medlemsnivåer där står info om silvermedlem. Tror du först måste skriva signatur.Det ändrar du på dina inställningar på din profil och sedan deltagit i 15 trådar..inte säker..:)..Tyckte med väldigt jobbigt när maninte var silvermedlem.
Gilla

Complete

Kvinna ·

05 jan, 2011

Gilla

pandora89

Kvinna ·

15 jan, 2011

Hej, Jag var på konsultation i onsdags och tyckte att 350 cc passade mig bra. Men för min "storlek", alltså bred på bröst etc. så slutade det med att jag skulle hamna på 395 cc. Jag är 1.76 cm lång och väger 60 kilo, är helt platt idag. Någon som gjort liknande ingrepp? Det är verkligen en djungel allt detta! Jag är ny här och tydligen måste man varit medlem i 15 dagar för att kunna se bilder (jag ser inte idag).
Gilla

Anonym användare

15 jan, 2011

Har dom måtten la in 300cc. Super nöjd!

Gilla

Anonym användare

15 jan, 2011

Har dom måtten la in 300cc. Super nöjd!

Gilla

pandora89

Kvinna ·

15 jan, 2011

Menar du att du har mina mått? Har du bilder på sidan man kan se? Vilken kupa/BH-storlek har du nu?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

15 jan, 2011

pandora89 skrev:
Hej, Jag var på konsultation i onsdags och tyckte att 350 cc passade mig bra. Men för min "storlek", alltså bred på bröst etc. så slutade det med att jag skulle hamna på 395 cc. Jag är 1.76 cm lång och väger 60 kilo, är helt platt idag. Någon som gjort liknande ingrepp? Det är verkligen en djungel allt detta! Jag är ny här och tydligen måste man varit medlem i 15 dagar för att kunna se bilder (jag ser inte idag).

jag la in 390cc och va med typ platt innan. har massa bilder på bloggen om du inte kan se här www.justtits.blogg.se

jag tycker inte de blev så stort som jag va ute efter. och jag är 168 o väger ca 54kg så jag är lite mindre än dig, och om man har bred bröstkorg slukar man också mer. så om du är ute efter lite större än lagom tror jag du behöver lägga in mer. jag hade velat ha 485cc, men får försöka nöja mig med det jag fått :)

Gilla

Anonym användare

15 jan, 2011

Ja jag är 169 cm och väger 62-63 kg, hade kup storlek 75b innan. Foton finns på min profil du måste vara silver medlem för att kunna se dem. På tisdag tar jag bort tejpen så då kan man se dom en vecka gamla utan tejp. Ska ladda upp mer foton då.

Kram

Gilla

Maria-19

Kvinna ·

28 maj, 2012

Intressant tråd! Jag är också runt den längden och vikten och undrar vad som skulle behövas för att få en C-kupa/stor C-kupa? Är alla nöjda med det dom tagit osv..har förstått att många vill ha större efteråt?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem