Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lekmeddockan

lekmeddockan

Kvinna ·

Ni som är ca 165cm långa

Bröstförstoring

Hej tjejer! Är det någon här som är runt 165 cm lång och har lagt in mellan 500-600cc? Hur upplever ni brösten? Blev de för stora? Ska göra en korr och ska lägga in nya implantat i samband med det. Motiva ergonomix corsé 510cc eller 550cc. Är det fler som har lagt in corsé med motiva eller uhp med andra implantat?

15

Sortera efter

Nellie

Nellie

Kvinna ·

Är 164 cm, följer :)
Gilla
JLilly

JLilly

Kvinna ·

Följer
Gilla
kissekatten

kissekatten

Kvinna ·

Jag är 168 lång och la in 450/500cc, mentor högprofil bakom. På mej blev det helt perfekt! Ingen har ens sett att jag opererade mej, dom är inte små och inte stora utan väldigt naturliga. Naken så ser det jättenaturligt ut. Den stora skillnaden för mej är att jag har bröst som är fylligt. Liksom breda men inte jätteputiga. Körde alltid med bombshell bh förut så därför ser ingen att jag ökat i storlek. Sambon ser ju skillnad eftersom jag numerbhar fylliga bröst, förr var dom väldigt innehållslösa och det fanns liksom ingen massa utåt åt armhålorna. Jag är överlycklig över mina, det bästa jag gjort! Så nöjd, dom är precis som jag kunde önska mej, allt har hittils gått jättebra och ärren syns knappt redan. Om någon vill fråga mej om något så hör det isåfall i pm då jag inte längre kollar så ofta och så noga här längre.
Gilla
Hyacinth

Hyacinth

Kvinna ·

164 och följer :p
Gilla
fannah

fannah

Kvinna ·

Följer
Gilla
Pelin96

Pelin96

Kvinna ·

Följer
Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Jag är 164 och la in över 600' är mkt nöjd över resultatet :)
Gilla
Sarah84

Sarah84

Kvinna ·

163 följer
Gilla
Ankan84

Ankan84

Kvinna ·

Jag är ca 163 cm och har allergan 615 cc. Känns inte stort alls, hade lätt kunnat haft mer. Men det är för att jag nog är van. Gjorde ett byte från 410 cc och tycker faktiskt inte att det är nån skillnad alls.
Gilla
lekmeddockan

lekmeddockan

Kvinna ·

Ankan84 skrev:

Jag är ca 163 cm och har allergan 615 cc. Känns inte stort alls, hade lätt kunnat haft mer. Men det är för att jag nog är van. Gjorde ett byte från 410 cc och tycker faktiskt inte att det är nån skillnad alls.

Jag förstår lite hur du känner nu! Hade 360cc mp innan jag opererades igår. La i 510cc uhp. Ser en liten storleksskillnad, men hade lätt kunnat lagt i 550cc som jag funderade på utan att det hade blivit för stort.
Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Tycker HP, och UHP gör rätt stor skillnad,
Gilla
Lykke_87

Lykke_87

Kvinna ·

Hej! Hur gick OP? Snitt i armhåla? Känns brösten stora?
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Tänk på att ni bland våra bröstbilder https://plastikoperationsforum.se/sokbilder/senaste_brostbilderna kan filtrera fram medlemsbilder på personer som angivit sin längd mellan två önskade siffror - sen kan ni se vad de har för implantat och hur det blev. Ni kan även filtrera på ett visst implantatsstorleksspann, och kolla dessa bilder.

Av detta skäl är det så värdefullt att ni anger all denna info när ni laddar upp era bilder! 👍😀
Gilla
Flowertwiggy

Flowertwiggy

Kvinna ·

Följer :)
Gilla
Flowertwiggy

Flowertwiggy

Kvinna ·

Marina skrev:

Tänk på att ni bland våra bröstbilder https://plastikoperationsforum.se/sokbilder/senaste_brostbilderna kan filtrera fram medlemsbilder på personer som angivit sin längd mellan två önskade siffror - sen kan ni se vad de har för implantat och hur det blev. Ni kan även filtrera på ett visst implantatsstorleksspann, och kolla dessa bilder.

Av detta skäl är det så värdefullt att ni anger all denna info när ni laddar upp era bilder! 👍😀

Den filtreringen har jag använt mig mycket av. Den är verkligen super!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem