mom
Kvinna ·
Ni som är ca 170-176cm långa o väger mellan 50 o 58kg!
Hur fycket har ni lagt in?
Jag tänkte först lägga in 375cc men går nu omkring med 400cc i rispåsarna så funderar på om jag kanske ska lägga in 425cc. Bakom muskeln. Men det är så sjukt svårt att veta hur de kommer blir!
Jag vill ha större än medel men inte enorma. Typ så att dom ser ut som en välfylld c-kupa!
So, tell me! Blev ni nöjda med den storleken ni valde osv?
Bilderna är med o utan ristest med 400ml ris
Sortera efter

snarttuttar
Kvinna ·

mom
Kvinna ·
Det ser ut som att vi ser rätt så lika ut i kroppen när jag tittar på din profilbild. Bara att du är "större" längdmässigt o så. Men annars är de nog rätt lika. Jag vet ju inte om Gunnar tycker att han får in 425cc. Jag vill ju rådfråga honom vad han tycker också! Men när jag går med det i sportbhn känns de bra!
Som sagt då vill jag inte ut som vandrande bröst. Jag vill kunna "dölja" dom men även kunna ha på mig en klänning som är djupt urringad i ryggen o sen inte behöva ha bh utan ha fin storlek o form på tuttarna ändå...

snarttuttar
Kvinna ·
nej så sa Calle till mig.. jag vill ha 400 men han sa emot på n gång och sa att han inte skulle få in så mycket i mig för att jag hade alldeles för lite hud.. jag har 70cm i under mått & 90cm över på brösten.. om det skulle hjälpa dig något.. :-)

Mayaem
Kvinna ·
Hej hopp,
178/179 cm väger 58-59 kg. Jag har lagt in 380 i båda, mentor, anatomiska, mellanprofil.
På konsultationen testade jag både 315 och 360 och det var inte så stor skillnad mellan dem. Den stora skillnaden var liksom mellan mina vanliga bröst och 300+.
Är väldigt nöjd och tycker inte att det känns stort. Klär jag mig i vissa kläder tänker man verkligen inte på det. Men står jag naken framför spegeln är det klart att det är stor skillnad.
Har både före- och efterbilder i mitt galleri.
Lycka till!

mom
Kvinna ·

maze
Kvinna ·
Mom,
Jag är 172 cm och väger 58,5 kg och ja in 300 cc i vardera bröst. Jag var mest ute efter en naturlig look som passade min kropp och det var precis vad jag fick. Hade innan OP 75A-B. Men säger som Snarttuttar att jag skulle kunna lägga in mer utan att det skulle se konstigt ut. Men som bilden här visar på dig så ser det riktigt bra ut med 400!

Anonym användare
Jag är 175cm och väger 56kg, ska ha 400cc i vardera bröst. Min kirurg sa att det var absolut max för min kropp.. var inne på 350 först men vill inte att jag ska ångra mig och vilja ha större sen. Ska sätta in dem bakom muskeln och har hört att en del försvinner då. Har nästan ingen egen vävnad alls.. och är 67,5cm runt bröstkorgen.
Tycker som de andra att det ser jättefint ut med 400 på din bild :)

mom
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Tuttsan
Kvinna ·
Hej. Nu väger jag ett par kilo mer, men jag hade A kupa från början och la in 450 cc i vänster och 500 cc i höger. Det ser ganska stort ut när jag har urringat eller bikini på mig, men när jag är naken eller har vanliga kläder så ser det lite större än normalt ut :)

Anonym användare

Anonym användare
jag hör inte till denna längd men jag är typ 155 och väger 63 (?) och har lagt in 435 och de ser INTE ALLS för stort ut!

mom
Kvinna ·
Jag kanske ska köra på över 400cc iaf då.
När jag går omkring med 400ml i rispåsarna här hemma o har en sportbh på mig o sen en vanlig t-shirt över så är det ingen som skulle tänka på det om dom hade den storleken.
Men eftersom jag gillar storleken på tuttarna när jag har 400ml i påsarna så kanske jag bör lägga in 425cc.
Men man blir ju som sat förvirrad för när man tittar på vissa bilder på dom som lagt in 325 o inte 425 så ser det också rätt stort ut.
Jag blir helt snurrig :S

smiley85girl
Kvinna ·
såg du ska göra hos Gunnar, jag gjorde mina där :)
jag är ca 169 å väger runt 60. å valde 425/450.
man vänjer sig sjukt fort så jag hade velat haft större nu, men går inte :(

mom
Kvinna ·
Du ska absolut inte ha större! Man blir nog som sagt lite storleksblind om vill ha lite mer o lite mer. Dom ÄR stora. Men inte på ett dåligt sett. DOm ser jättefina ut. Men större tycker jag inte du ska ha :)
hej! jag är 180 på 60 kg.. och har precis lagt 300cc i hö & 350cc i vä... fyllde knappt et A kupa förut.. och jag har fått "normal stora" skulle kunna lägga in mer utan att det skulle se för stort ut på min kropp. när jag har klöder på mig så syns det inte att jag opat mig. aboslut inge märkbart. jag ångrar mig att jag inte tog större, fast calle sa iof att han inte kunde få in mer dock.. men så jag tycker faktiskt kasnke du skulle ta 425 så isåfall.. för att få "mellan stora" - mitt tycke!:-)