Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sanela

Sanela

Kvinna ·

Ni som är runt 170cm och 55kg och har lagt 500 ml

Bröstförstoring

Jag tänker att lägga 475 cc eller 525cc i. Vill ha dom stora, men ju inte alt alt for stora, ja, ni vet va jag mener... Kan jag "dolja" dom på jobbet? Jobber på et mycket konservativt kontor. Är ni nöjda eller ville ni ha dom störra/mindre?

Hoppas på svar. Och på forhånd tack

11

Sortera efter

Sanela

Sanela

Kvinna ·

Ingen?
Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Hej

Lagt in 380cc mp Perthese,kan se stora ut samt kan döljas lätt i kläder men också framhävas i figursytt.Så 475cc kommer ju se 1 kupstrl större ut än mina.Är 173cm 52-53kg

Gilla
Sanela

Sanela

Kvinna ·

Tack for dit svar, jag tänker jätte mycket på detta med störleken, (hvem gör inte det?) vill ju inte väre "hende med vandmelonerne" Omvendt vill jag ha större bröst for att fylde dom ut. Hoppas på at välga rät och att jag kan döjla dom när jag är på job.
Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Nej du kan inte bli hon med vattenmelonerna med 400-500cc till din längd,ingen fara=) kör ca 400 om du vill kunna vara diskret på jobb o framhäva annars... och vill du det ska synas lite mer så kör på 500 el 475 som du skrev=)

Gilla
smiley85girl

smiley85girl

Kvinna ·

jag är en 169 lång  å väger runt 60 så jag är lite tyngre 

Jag lade in 425/450 Hp  vart jätte nöjd med storleken och hade inte velat haft mindre 😀

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Jag är 170 och väger 52 !

Jag hade olika stora bröst och la i 410/500cc och jag har STORA bröst nu, verkligen.

Finns bilder om du vill se på profilen.

Gilla
Sanela

Sanela

Kvinna ·

tinkerbell1 skrev:

Nej du kan inte bli hon med vattenmelonerna med 400-500cc till din längd,ingen fara=) kör ca 400 om du vill kunna vara diskret på jobb o framhäva annars... och vill du det ska synas lite mer så kör på 500 el 475 som du skrev=)

Du är söd!! och du har nok rät. Jag är begyndt at ta 2 bh'er på - med gele i! hehe

Gilla
Sanela

Sanela

Kvinna ·

matilda89 skrev:

Jag är 170 och väger 52 !

Jag hade olika stora bröst och la i 410/500cc och jag har STORA bröst nu, verkligen.

Finns bilder om du vill se på profilen.

Oj, sexy 🤭 Tack du, men går du också klädt på job sådan der? nej vel? hihi

Gilla
Sanela

Sanela

Kvinna ·

Smiley85, har lige kollat dina 1års bilder!! uuhh så snygga dom är blevet!

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

haha, nej jag går inte klädd sån på jobbet eller jag kanske jobbar i en tajt skjorta så brösten syns :)

Gilla
Sanela

Sanela

Kvinna ·

Altså, jag puffar litte denna tråd, har målt i går och jag är 70cm rund om brösterne. Snälla, skriv hur ni oplever jeres 500 ml bröst

Är fortf. skrej for att dom bliver for stora 😢

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem