Sanela
Kvinna ·
Ni som är runt 170cm och 55kg och har lagt 500 ml
Jag tänker att lägga 475 cc eller 525cc i. Vill ha dom stora, men ju inte alt alt for stora, ja, ni vet va jag mener... Kan jag "dolja" dom på jobbet? Jobber på et mycket konservativt kontor. Är ni nöjda eller ville ni ha dom störra/mindre?
Hoppas på svar. Och på forhånd tack
Sortera efter

Sanela
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
Hej
Lagt in 380cc mp Perthese,kan se stora ut samt kan döljas lätt i kläder men också framhävas i figursytt.Så 475cc kommer ju se 1 kupstrl större ut än mina.Är 173cm 52-53kg

Sanela
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
Nej du kan inte bli hon med vattenmelonerna med 400-500cc till din längd,ingen fara=) kör ca 400 om du vill kunna vara diskret på jobb o framhäva annars... och vill du det ska synas lite mer så kör på 500 el 475 som du skrev=)

smiley85girl
Kvinna ·
jag är en 169 lång å väger runt 60 så jag är lite tyngre
Jag lade in 425/450 Hp vart jätte nöjd med storleken och hade inte velat haft mindre 😀

matilda89
Kvinna ·
Jag är 170 och väger 52 !
Jag hade olika stora bröst och la i 410/500cc och jag har STORA bröst nu, verkligen.
Finns bilder om du vill se på profilen.

Sanela
Kvinna ·
Nej du kan inte bli hon med vattenmelonerna med 400-500cc till din längd,ingen fara=) kör ca 400 om du vill kunna vara diskret på jobb o framhäva annars... och vill du det ska synas lite mer så kör på 500 el 475 som du skrev=)
Du är söd!! och du har nok rät. Jag är begyndt at ta 2 bh'er på - med gele i! hehe

Sanela
Kvinna ·
Jag är 170 och väger 52 !
Jag hade olika stora bröst och la i 410/500cc och jag har STORA bröst nu, verkligen.
Finns bilder om du vill se på profilen.
Oj, sexy 🤭 Tack du, men går du också klädt på job sådan der? nej vel? hihi

Sanela
Kvinna ·
Smiley85, har lige kollat dina 1års bilder!! uuhh så snygga dom är blevet!

matilda89
Kvinna ·
haha, nej jag går inte klädd sån på jobbet eller jag kanske jobbar i en tajt skjorta så brösten syns :)

Sanela
Kvinna ·
Altså, jag puffar litte denna tråd, har målt i går och jag är 70cm rund om brösterne. Snälla, skriv hur ni oplever jeres 500 ml bröst
Är fortf. skrej for att dom bliver for stora 😢