Salolii
Kvinna ·
14 nov, 2021
Ni som är smala a/b kupa och valt 400cc HJÄLP
BröstförstoringDet är dags för op om några dagar och allt känns jättebra förutom att jag fortfarande velar lite mellan 400cc eller gå upp till 4500cc. Ni som haft en a/ liten b-kupa och satt in mellan 400-450. Vilken bh storlek landade ni på? Är ni nöjda med resultatet eller känner du att du hade kunnat gå upp i cc nu i efterhand? åh så svårt detta. Vill ha rätt så naturliga men ändå lite stora bröst lixom. Hjälp! :)
Sortera efter
MCoon
Kvinna ·
14 nov, 2021
Salolii
Kvinna ·
16 nov, 2021
Är ny opererad och har 450cc. Är väldigt nöjd med storlek trots att det är lite större just nu pga svullnad. Ville också ha naturlig utseende men inte ha alldeles för lite.
Serena2017
Kvinna ·
17 nov, 2021
MiaM
Kvinna ·
17 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
18 nov, 2021
Hej! Jag hade knappt A-kupa innan och la in 450 cc i maj. Är skitnöjd med storleken! De är lagom med kläder, men såklart lite för stora naken, hehe. Kolla gärna mina bilder om du vill. :) Lycka till imorgon!
MiaM
Kvinna ·
18 nov, 2021
Hej! Jag hade knappt A-kupa innan och la in 450 cc i maj. Är skitnöjd med storleken! De är lagom med kläder, men såklart lite för stora naken, hehe. Kolla gärna mina bilder om du vill. :) Lycka till imorgon!
Tycker de ser fina på dig. Vi har samma sort implantat. ☺️
Salolii
Kvinna ·
18 nov, 2021
MCoon
Kvinna ·
19 nov, 2021
Salolii
Kvinna ·
19 nov, 2021
Vad roligt! Ja smärta efter operationen är inte roligt.
Det blir bättre för varje dag. Det har redan två veckor sedan jag opererades, de blir finare för varje dag.
MCoon
Kvinna ·
21 nov, 2021
Det blir bättre för varje dag. Det har redan två veckor sedan jag opererades, de blir finare för varje dag.
Skönt att höra. Längtar tills jag får ta bort läk-bhn :) Hur går det med smärtan nu när du är Inne på vecka 2? kan du tex ta i lite mer med armarna, komma ner/upp ur säng utan att det gör ont? behöver du fortfarande ta något smärtstillande?
Bea104
Kvinna ·
18 sep, 2023
Skönt att höra. Längtar tills jag får ta bort läk-bhn :) Hur går det med smärtan nu när du är Inne på vecka 2? kan du tex ta i lite mer med armarna, komma ner/upp ur säng utan att det gör ont? behöver du fortfarande ta något smärtstillande?