Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Salolii profilbild

Salolii

Kvinna ·

14 nov, 2021

Ni som är smala a/b kupa och valt 400cc HJÄLP

Bröstförstoring

Det är dags för op om några dagar och allt känns jättebra förutom att jag fortfarande velar lite mellan 400cc eller gå upp till 4500cc. Ni som haft en a/ liten b-kupa och satt in mellan 400-450. Vilken bh storlek landade ni på? Är ni nöjda med resultatet eller känner du att du hade kunnat gå upp i cc nu i efterhand? åh så svårt detta. Vill ha rätt så naturliga men ändå lite stora bröst lixom. Hjälp! :)

11

Sortera efter

MCoon

Kvinna ·

14 nov, 2021

Är ny opererad och har 450cc. Är väldigt nöjd med storlek trots att det är lite större just nu pga svullnad. Ville också ha naturlig utseende men inte ha alldeles för lite.
Gilla

Salolii

Kvinna ·

16 nov, 2021

MCoon skrev:

Är ny opererad och har 450cc. Är väldigt nöjd med storlek trots att det är lite större just nu pga svullnad. Ville också ha naturlig utseende men inte ha alldeles för lite.

Tack för svar! Kul att höra att du är nöjd :)
Gilla

Serena2017

Kvinna ·

17 nov, 2021

Jag hade a-kupa och la in 335cc (Max vad jag kunde ha med mina förutsättningar). Har nu en full D-kupa 6 veckor efter operation!?
Gilla

MiaM

Kvinna ·

17 nov, 2021

Hej! Jag hade knappt A-kupa innan och la in 450 cc i maj. Är skitnöjd med storleken! De är lagom med kläder, men såklart lite för stora naken, hehe. Kolla gärna mina bilder om du vill. :) Lycka till imorgon!
Gilla

MCoon

Kvinna ·

18 nov, 2021

MiaM skrev:

Hej! Jag hade knappt A-kupa innan och la in 450 cc i maj. Är skitnöjd med storleken! De är lagom med kläder, men såklart lite för stora naken, hehe. Kolla gärna mina bilder om du vill. :) Lycka till imorgon!

Tycker de ser fina på dig. Vi har samma sort implantat. ☺️
Gilla

MiaM

Kvinna ·

18 nov, 2021

MCoon skrev:

MiaM skrev:

Tycker de ser fina på dig. Vi har samma sort implantat. ☺️

Tack snälla!
Gilla

Salolii

Kvinna ·

18 nov, 2021

Tack snälla ni för alla svar! <33 Opererades imorse och det blev 425h/400v :) Operationen gick bra förutom ganska kraftig smärta efter op. Jag är jättenöjd än så länge. Fick hjälp att ta av bhn och kika under en snabbis. De är jättefina men väldigt SVULLNA haha. Jag komner att lägga upp bilder så småningom :)
Gilla

MCoon

Kvinna ·

19 nov, 2021

Vad roligt! Ja smärta efter operationen är inte roligt. Det blir bättre för varje dag. Det har redan två veckor sedan jag opererades, de blir finare för varje dag.
Gilla

Salolii

Kvinna ·

19 nov, 2021

MCoon skrev:

Vad roligt! Ja smärta efter operationen är inte roligt.
Det blir bättre för varje dag. Det har redan två veckor sedan jag opererades, de blir finare för varje dag.

Skönt att höra. Längtar tills jag får ta bort läk-bhn :) Hur går det med smärtan nu när du är Inne på vecka 2? kan du tex ta i lite mer med armarna, komma ner/upp ur säng utan att det gör ont? behöver du fortfarande ta något smärtstillande?
Gilla

MCoon

Kvinna ·

21 nov, 2021

Salolii skrev:

MCoon skrev:

Det blir bättre för varje dag. Det har redan två veckor sedan jag opererades, de blir finare för varje dag.

Skönt att höra. Längtar tills jag får ta bort läk-bhn :) Hur går det med smärtan nu när du är Inne på vecka 2? kan du tex ta i lite mer med armarna, komma ner/upp ur säng utan att det gör ont? behöver du fortfarande ta något smärtstillande?

Det går bra, kan ta lite mer med armarna och stödja mig lite när jag går ur sängen. Behöver inte ha bröstbandet längre och det är skönt. Kör manuellt växladlåda, första gånger var inte så skönt, nu går det bra. Jag slutat med smärtstillande dag 4. haft allergisk reaktion på antibiotika, har muskelavslappning 2 gg/ dag lokal (diklofenak salva).
Gilla

Bea104

Kvinna ·

18 sep, 2023

Salolii skrev:

MCoon wrote:

Hej! Tycker det ser supersnygga ut! Har lite samma mått och funderar på denna storleken. Är du nöjd med resultat, storlek och profil? Hade du valt annorlunda idag ett par år senare?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem