Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
alltidhvit

alltidhvit

Kvinna ·

Ni som är under 160 och väger kring 50 kg, hur mycket cc har ni?

Bröstförstoring

Hur mycket cc har ni och vad för implantat? Är ni nöjda med storleken? Bakom framför? Hur stora hade ni före och vilken storlek efter? Jag är själv 156 och väger ca 51 kg, har just nu 375 cc men ska byta till större. Hade valt 550 cc men börjar nu fundera pÅ 600 cc men vet inte om de blir för stort. Mina nu ser inte stora ut alls och med kläder märks de knappt.

5

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Är 157 och vägde 52 när jag la in mina 445. kommer byta till 705 på måndag. Håller med dig i precis allt du säger. Mina känns mindre än medel och syns inte typ. Så nu blir det att göra om och göra rätt. Är nojjig att 705 ska bli för stort och nästa sekund nojjar jag över att det kommer bli för litet...  inte lätt

Gilla
alltidhvit

alltidhvit

Kvinna ·

jo så tänker jag också. jag vill ha mindre mellan rum mellan brösten och om jag tar 550 cc minskar de med 3 cm men jag vet inte om de räcker. för de ökar ju med bara 125 cc om man tänker att 50 cc försvinner vid bakom, framför nu. så kanske borde ta 600 cc för att slippa tänka på att jag ska ångra mig sen att jag inte tog större.

Gilla
alltidhvit

alltidhvit

Kvinna ·

jo så tänker jag också. jag vill ha mindre mellan rum mellan brösten och om jag tar 550 cc minskar de med 3 cm men jag vet inte om de räcker. för de ökar ju med bara 125 cc om man tänker att 50 cc försvinner vid bakom, framför nu. så kanske borde ta 600 cc för att slippa tänka på att jag ska ångra mig sen att jag inte tog större.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ah ! min kirurg rekommenderade mig först 650 HP men jag tänkte samma som du. Om 50 försvinner så vill jag ha 700. Så blev 705 UHP dock. Är lite skeptiskt till UHP men tror det blir bra :)

Gilla
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

Jag är 157 och brukar pendla mellan 45-50kg.
La in 700cc.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem