Stinuzz
Kvinna ·
Ni som gjort bröstförstoring med 300mg.
Hej! Jag är en tjej på 24 år som nu äntligen ska göra min första bröstförstoring. Jag har alltid varit så gott som helt platt och alltid drömt om detta. Operation den 7 April 2015 på Citadellkliniken. Jag kommer att sätta in 300 mg, bakom bröstmuskeln samt via armhålan. Jag är 160 cm lång och väger 48 kg. Jag vill att det ska se naturligt ut. Ni som gjort 300 mg, är ni nöjda?? Ser det naturligt ut?? Tack för svar! :)
Sortera efter

Rubyw
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Tuttlös 2014
Kvinna ·

dzoris
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
OM det ser natutligt ut eller ej beror det på många saker, vad du har i egen bröstvävnad, läng, vikt, din hy, bröstbredd och kroppsform.
Har inte opereras mig än, men kommer operera in 375 cc HP nästa vecka på Citadellkliniken av Helena :)
Iaf när jag provade implantatet såg det väldigt naturligt ut till min kropp :)
Kommer lägga upp bilder första dagen, sedan jämföra varje vecka hur resultatet utvecklar sig, så du kan alltid följa mig från början till slut ^^

Stinuzz
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
När ska du operera dig? ^^

Stinuzz
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
SPännande ^^
Hur ont man får är från person till person så går tyvärr inte o säga :/

Zulavip11
Kvinna ·
Jag har ej opererat mig än, ska också görda den 7/4 =)
Jag funderar mellan 300 och 350 high profile. 300 såg mest naturligt ut på mig men min kirurg sa 350 då lite försvinner bakom muskeln. Jag väger 56-57 till 164 cm

Zulavip11
Kvinna ·
Jag har ej opererat mig än, ska också görda den 7/4 =)
Jag funderar mellan 300 och 350 high profile. 300 såg mest naturligt ut på mig men min kirurg sa 350 då lite försvinner bakom muskeln. Jag väger 56-57 till 164 cm