Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

26 okt, 2011

Ni som gjort storleksbyte, gör 100cc stor synlig skillnad?

Bröstförstoring

Hej! Snart dags för mig att göra mitt storleksbyte och då jag har 275cc mellanprofil idag vill jag ha dem lite större, men bara lite så att det fortfarande ser naturligt ut! Ni som gjort storleksbyte och lagt in 100 cc eller mer, upplevde ni stor synlig skillnad på brösten? Och är det någon som lagt in mindre än 100cc och ändå märkt skillnad? :)

32

Sortera efter

ida2

Kvinna ·

24 jun, 2012

gick du upp i diameter då? 1 cm i put trodde jag skulle synas :O

Gilla

CrownJewel

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag ökade från 270cc mellan profil till 435cc hög profil, samma implantats märke. Så jag ökade med 1,65 cl . Trodde det skulle bli en större skillnad, jag är dock nöjd, ser att dom är större och snyggare. Så vill man ha en stor skillnad så tror jag också på 200cc.

Gilla

ida2

Kvinna ·

01 jul, 2012

men hur mkt gick du upp i mått då? man kan gå upp mer i diameter och put på till exempel 85 än 200 cc så därför tror jag som malin88 att man ska gå mer på mått än cc ..

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag bytte placering och implantat. Gick från 300/350 low profile till 550 high profile.. Ökade några mm i bredd men 2 cm i put.. Upplever markant skillnad, mkt fylligare och putigare.Men trots det inte onaturliga..
Gilla

ida2

Kvinna ·

01 jul, 2012

Angelica77 skrev:

Jag har gjort ett byte från 410 coh1 till 500 coh2 hp.

Skillnad helt klart. Men inte megastor!

Mer fylliga bröst nu!!! Har massa bilder!

men hur mkt gick du upp i diameter och put då? :)

Gilla

ida2

Kvinna ·

01 jul, 2012

Opticruise skrev:
Jag bytte placering och implantat. Gick från 300/350 low profile till 550 high profile.. Ökade några mm i bredd men 2 cm i put.. Upplever markant skillnad, mkt fylligare och putigare.Men trots det inte onaturliga..

men när man går upp 2 cm i put måste man inte gå upp rätt mkt i bredd då för att de ska bli bra? jag tänkte ta antingen1 eller 2 cm men om jag går upp 2 vill jag gå upp lite mer i diamter med så det inte ser för onaturligt ut

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

01 jul, 2012

Jag hade low profile och som hade nästintill samma bredd som mina nivarande high profile. skiljer några mm. Jag var nöjd med bredden på low men INTE med putet..
Gilla

ida2

Kvinna ·

01 jul, 2012

då kan man gå upp 2 cm och behålla samma bredd utan att de ser dåligt ut ;o ska ta och titta lite på dina bilder ..ser föresten att du gjort dina hos michael det har jag med :)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

01 jul, 2012

idae_ skrev:
då kan man gå upp 2 cm och behålla samma bredd utan att de ser dåligt ut ;o ska ta och titta lite på dina bilder ..ser föresten att du gjort dina hos michael det har jag med :)
Jag bytte klinik och kirurg oxh är så sjuuukt glad över mitt val.. Han gör galet snygga bröst ;)
Gilla

ida2

Kvinna ·

28 jul, 2012

Michael ska opa mig nästa gång med ,om han går med på storleksbyte förstårs ,annars blir de inte lätt :( dyrt .. Du gick upp 1-2 kupstorlekar eller ?:)
Gilla

ida2

Kvinna ·

10 okt, 2012

GoldenHeart skrev:

Jag hade först 440cc HP och bytte till 590cc UHP. Och det är en märkbar skillnad. Bredden på implantaten är densamma, men putet ökades med 1,2 cm. Jag ökade ungefär en kupstorlek i BH. Sen är det en viss skillnad i fasthet på mina första Perthese och Mentors coh1. Hela brösten är klart fylligare! 

Du som haft både perthese och mentor vilken tyckte du va mjukast?:)
Gilla

vomivex

Kvinna ·

11 okt, 2012

procentuellt blir det ju större skillnad med tanke på att ditt utgångsläge är 275cc. Lär ju synas mer om du byter till 375 än om någon som har tillex 400cc byter till 500c. Tänk noga så att du slipper bli besviken på för små bröst en gång till, som sagt så är det ju sällan man ångrar att man gjort för stora :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem