leira00
Kvinna ·
Ni som hade 75A och la in 450cc! Åsikter,bilder,bloggar?
Hej jag undrar lite hur ni som hade 75A som utgångsläge och la in 450cc känner ang mängden och om brösten känns lagom storlek, är ni nöjda?
Känner ni att det går att "klä ner" brösten om man känner att det är passande?
Är dom stora nog? Eller hade du kanske velat ha större, eller mindre? :)
Vad har ni för storlek på kupan nu?
Efterlyser gärna lite bilder, påklädda bronsbilder eller bloggar eller nåt :)
Själv har jag ju som ni kanske förstår 75A och planerar att lägga in 450cc hp runda mentor. Jag känner mig jätte trygg med mitt val men tycker det är intressant att se och höra från er andra med samma val :)
Sortera efter

Stream
Kvinna ·
jag opas 11 april ch ska lägga in allergan 495cc. det är lite mer men.. :)
Gilla

leira00
Kvinna ·
spännande, inte länge kvar heller! :) exakt två veckor innan mig!
jag har redan börjat titta efter kläder som kan passa snyggt till mina nya bröst haha.
Gilla

Stream
Kvinna ·
ja sjukt spännand. kan knappt vänta :D ok men då hinner du se nån bild på mina då :) tror jag. om jag inte måste ha bandage eller å. vet inte riktit hur dedär funkar :P
jag me! och alla mina andra tröjor lär jag ge bort :P nice att ha en anledning till att shoppa :)
Gilla

leira00
Kvinna ·
Jaa precis, de är värre än julafton då man va liten! Har en såndär räkna ner app på telefonen den gör dock så de känns längre bort! haha.
Det där är nog lite olika på vilken klinik man gör det på om man har bandage från början.
Jag vill börja köpa bhar och bikini redan nu också, men känns lite tidigt då man inte vet riktigt säkert vad det blir för storlek som passar? Men det är så svårt å slita sig från, kommer nog köpa något innan ändå.
En natt nyligen drömde jag att dom vart för små. så jag kommer inte undan brösttankarna ens då jag sover!
Gilla

ammend
Kvinna ·
Vill gärna med se exempel :)
Gilla

Stream
Kvinna ·
ja isåfall är dehär den bästa julklappen ever :)
vad heter den appen? jag kollar nedräkningen här. men kanske roligare o ha på mobilen.. :)
haha jag ska nog vänta. tror att de kmr jättefina till sommaren :D
fast jag är en shopoholic så lär köpa minst 1 typ nu i veckan haha :)
kmr du lägga in större bara för de nu? x) du blir säkert nöjd! :)
Gilla

Stream
Kvinna ·
kmr lägga in i bronsgallerian. :)
Gilla

leira00
Kvinna ·
Jag sökte på countdown å fick lägga till som widget på startskärmen, men jag har en samsung är väl olika på olika telefoner. ändå roligt å se för den räknar ner dagarna,timmar,minuter och sekunder :D
jaa åh tänk då alla fina bikinis kommer ut och man får köpa till sina fina nya bröst! då det innan alltid varit xs i bikini, skulle nog kunnat handla mina på barnavdelningen som med endel andra klädesplagg haha, å nu får man tillomed leta stora storlekar! klädshoppingen kommer bli så mycket roligare!
malin88 tror jag har 495cc som du ska lägga in och dom är jätte fina!
haha nää blir nog 450 för mig ändå, känner mig sådär härligt tvärsäker på mitt val! men lär säkert drömma mer om brösten innan op! så mycket som man tänker på det om dagarna :D
Gilla

gadongas
Kvinna ·
Lite större, 75b hade jag innan. La in 440, jättenöjd. Finns bilder här och på blogg. Kram
Gilla

Stream
Kvinna ·
jag längtar så himmla mycke :D
bra att du är säker på vad du vill ha :D
Gilla

Noelia
Kvinna ·
Jag hade 70B innan op och har lagt 450 cc bakom muskeln. Är supernöjd och storleken är enligt mig perfekt. Stora men inte gigantiska, lätt att både framhäva o dölja :) självklart ser man att det är fejk då jag är väldigt smal i kroppen i övrigt men brösten är liksom inte det första man ser om man inte framhäver dom väldigt mycket själv :)
Vet inte hur man lägger upp bilder i tråden men har lagt upp några st i mitt bronsgalleri (påklädda)
Så ser du hur lätt det är att både framhäva o dölja. Alla bilder är utan bh under.
Gilla

Stream
Kvinna ·
jättefina noelia!
jag längtar ännumer när ma ser så många fina tuttisar :)
Gilla

leira00
Kvinna ·
Ja va kul å se dina bilder Noelia! tycker verkligen det är den perfekta storleken!
Gilla