Addi
Kvinna ·
Ni som haft ca 200 egen vävnad!!!?
Ni som har/haft ca 200 egen vävnad, hur mkt har ni lagt in!? Hur blev faktiska resultatet jämfört med önskat resultat!?!? Jag har ca 200 nu plus ett implantat på 375, skall minska till ca 205-220cc, är så nojig både att det skall blir för stort och nu för litet....!!!! (blir ju totalt ca 400 då alltså)
Sortera efter

Flisan90
Kvinna ·
Jag hade ca 350 i egen vävnad och la in 510cc, trodde att det skulle bli jättestort men det blev hur bra som helst! Nu gjorde jag visserligen lyft också men jag är väldigt nöjd med storleken, tycker att det passar bra till min kropp:) Har två bilder på min sida om du vill se :)
Gilla

Addi
Kvinna ·
Skall kolla sen! Jag skall med göra ett lyft! Men sen ta ut de gamla o sätta in nya ganska små! Hoppas på en full c typ, men dom kan ju inte lova nån storlek... Vill ju inte bli platt heller... Haha men jag känner ändå hellre för små än för stora för min del :) hade inga bröst innan, men nu uppskattar han det som sagt till 200 (pga kanske viktuppgång, graviditeter och att körtel växt sa han) men jag har liksom ingen direkt aning om hur 200 ser ut, om du förstår hur jag menar!?!?
Gilla

Tuttarefter3barn
Kvinna ·
Jag hade 200 egen vävnad och la in 350cc har bild på slutresultatet i min sida. Blev en D kupa tror jag har inte provat bh ännu:)
Gilla