Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Taxöra

Taxöra

Kvinna ·

Ni som har 200cc-230cc mini!

Bröstförstoring

Hej! Hur upplever ni era bröst? Har ni klädda bilder att visa? Gärna i bh eller bikini. Jag har lagt in 265cc demi men vet inte om detta kan ha varit för stort..... bara två veckor sedan så de e ju fortfarande svullna men börjar ändå få lite ångest över att de KAN vara för stort trots allt.... :(

4

Sortera efter

Maj95

Maj95

Kvinna ·

Hej! Jag har 220 mini. Upplever dom ibland som stora och ibland som små, men mestadels är jag nöjd. Det är nu tre månader sedan operationen och dom ändar sig ännu. Från två veckor efter tills nu har det hänt enormt mycket! så ha is i magen, du är fortfarande ovan! Kan lägga upp uppdaterade bilder imorgon.
Gilla
Taxöra

Taxöra

Kvinna ·

Ja gör gärna de:) å Tack!
Maj95 skrev:

Hej! Jag har 220 mini. Upplever dom ibland som stora och ibland som små, men mestadels är jag nöjd. Det är nu tre månader sedan operationen och dom ändar sig ännu. Från två veckor efter tills nu har det hänt enormt mycket! så ha is i magen, du är fortfarande ovan! Kan lägga upp uppdaterade bilder imorgon.

Gilla
Maj95

Maj95

Kvinna ·

Nu har jag laddat upp två nya bilder, önskar du någon annan vinkel eller liknande säg till bara!
Gilla
Taxöra

Taxöra

Kvinna ·

Väldigt fint:). Å tack!
Maj95 skrev:

Nu har jag laddat upp två nya bilder, önskar du någon annan vinkel eller liknande säg till bara!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem