Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Annelie

Annelie

Kvinna ·

Ni som har 350 cc

Bröstförstoring

Har lite funderingar om ni som har satt in 350cc bakom bröstmuskeln. Känner Ni att det blev för smått / lagom/ förstora.

16

Sortera efter

Saendra

Saendra

Kvinna ·

Jag tycker mina känns rätt små med kläder, men utan kläder ser det bra ut :)
Gilla
heisenberg84

heisenberg84

Kvinna ·

Följer!
Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Jag känner samma som Saendra, lite för små med kläder och perfekta naken! :-) Min kirurg tyckte att jag kunde gå upp till 450 cc, men jag kände DÅ att de blev för mycket. Men men... Jag är super nöjd ändå! :-)
Gilla
Annelie

Annelie

Kvinna ·

Det känns bra att höra att ni är nöja :)
Gilla
soizen1

soizen1

Kvinna ·

jag har 350 bakom men tycker de är litet så jag vill göra större!

Gilla
heisenberg84

heisenberg84

Kvinna ·

Jag tycker dina är grymt fina gulkyckking, jag hoppas jag får ett liknande resultat...
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Glöm inte nämna även hur stora ni är, längd och typ av kroppsbyggnad, gärna vikt och hur mycket egen vävnad ni hade före op - först då blir svaren till verklig hjälp för TS...

Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

heisenberg84 skrev:
Jag tycker dina är grymt fina gulkyckking, jag hoppas jag får ett liknande resultat...
Tack söta du! :-)
Gilla
kerstin

kerstin

Kvinna ·

jag har framförbröst , 350 cc och hade mkt lite egen bröstvävnad , 171, 62 kg och tycker dom e perfekta till min kropp. skulle inte valt mindre det vet jag. detta är lagomt stort. men har man bakom kanske man väljer lite större för samma effekt ? 375 el 400 cc ? frågan är nog vad vill du ha :) stora, lagoma el små ? :) lycka till

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Jag puffar upp denna tråden :-)
Gilla
Beccary

Beccary

Kvinna ·

Mina är för små för min kropp tycker jag, 173 lång, 64 kg.. De såg större ut när jag provade dem, men mkt försvann bakom muskeln...
Gilla
Loual

Loual

Kvinna ·

Jag har 350 och 375 bakom och jag tycker att storleken är perfekt till min kropp.. 165 lång och ca 60 kg. Har bilder så du kan se hur det ser ut på mig :)

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Tack för att ni fortsätter svara! Inte jag som startat tråden men funderar själv på 350 (moderate plus) :) 164 och 56 kg,
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Loual skrev:

Jag har 350 och 375 bakom och jag tycker att storleken är perfekt till min kropp.. 165 lång och ca 60 kg. Har bilder så du kan se hur det ser ut på mig :)

Wow! Jätte fina! Ser även stora ut under dina kläder!
Gilla
sanna1991

sanna1991

Kvinna ·

Jag har 330cc bakom muskeln, hade ingenting innan i princip! Är jätte nöjd men kan tycka att de känns lite små ibland, särskilt med kläder. Hade nog kunnat lägga i liiiite till men det tror jag att många känner oavsett hur mycket man lägger i, lätt att bli storleksblind! 

Gilla
chatch

chatch

Kvinna ·

380cc innan op AA

folk omkring en som vet tycker dom ser stora och lagom ut på migmen jag tycker dom e små med kläder på, ser stora ut i bh, och små utan. men som dom flesta säger så blir man rätt van och tycker att man skulle tagit större.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem