Anonym användare
11 maj, 2011
Ni som har 400cc!!!
BröstförstoringHej! Jag har tid för op hos Eija Olsson i ockelbo den 24 maj. När jag provade ut så bestämde jag mig för mentors gelehallon 400 cc.. vad jag förstog så är det HP (?) de var lite smalare och mer putiga så att säga..
I dagsläget är jag 169 cm o väger 63 kg, jag har ganska breda höfter. Jag har 75B i storlek nu på BH ar. På min visningsbild här kan man se hur små mina bröst är utan inlägg i bikini/bh.
Jag är bara så rädd att de ska bli JÄTTE stora o se ontatuliga ut.. hur känner ni andra som har 400cc och vad har ni för BH storlek nu??
När jag provade fick jag prova 375cc i sport-bh o hon sa att det är ungefär så 400 kommer bli när de ligger bakom muskeln..
Tacksam för svar! Kan tyvvärr bara se Bikini bilder än så länge, o det är så svårt o föreställa hur just MINA kommer bli ..
Sortera efter
diivaa
Man ·
11 maj, 2011
Anonym användare
11 maj, 2011
Tack! Ja, jag har gjort ristestet o det ser inte så illa ut faktiskt.. men ristestet har jag bara tagit 3,5 dl ris i varje, då enligt kirurgen det är ung så det ser ut när det blir bakom.
Jag är ju mamma till 2 barn och vill inte se ut som nån tutt-bimbo.. jag vill bara känna mig o se lite mer kvinnlig ut :)
Malin88
Kvinna ·
11 maj, 2011
jag va med jätterädd 400cc skulle bli så stort. men nu när man har de i kroppen va de inte alls stora. mer lagom o passar in till min kropp. jag är 168 lång o väger ca 53.
har bilder på bloggen om du inte kan se bilder här . www.justtits.blogg.se
jag vill iaf lägga i mer cc då de inte blev så stort som jag tänkt mig
Anonym användare
11 maj, 2011
Malin 88 du har verkligen skitsnygga bröst, vill ha mina som dina =)
Vi har nästan likadan kroppsform, är 172 och väger 56kg. tror du att jag kan typ få som dina?
fast funderar på att ha mellan 400cc- 450cc har inte riktigt bestämt mig.
Malin88
Kvinna ·
11 maj, 2011
nina8809
Kvinna ·
11 maj, 2011
Anonym användare
11 maj, 2011
Okej tack, det blir nog 450cc =)
Men malin88, om man har högprofil blir brösten fortfarande som inan op? blir det inte mer fyllnad ovanpå bröstvårtan, om du förstår vad jag menar ? hehe
Malin88
Kvinna ·
11 maj, 2011
Anonym användare
11 maj, 2011
okej för grejen är att jag vill inte ha samma form på brösten som jag har nu lixom :/
Borde kanske lägga upp bild på hur dom ser ut nu.
Malin88
Kvinna ·
11 maj, 2011
okej för grejen är att jag vill inte ha samma form på brösten som jag har nu lixom :/
Borde kanske lägga upp bild på hur dom ser ut nu.
de blir ju fylligare och större :) jag ahtade mina form på mina förra bröst, men nu gillar jag dom då de är större.
för när jag tittar ner ser de ut som innan fast större :) men de är nog olika.
ja lägg upp en bild om du vill. är lättare o då o ge råd :)
Anonym användare
11 maj, 2011
Har lagt upp en bild nu men måste vänta på godkänande eftersom att jag inte är silvermedlem, så får se om det dyker upp en bild snart.
aa men jag hoppas att det blir runda fylliga bröst när jag op mig och förhoppningsviss så blir det perfekt runda med hög profil, men får se vad du tycker sen =)
Anonym användare
11 maj, 2011
Puff puff.. skulle vilja veta vad ni har för kupstorlek nu ni som har lagt in 400cc... jag sa att jag önskade typ en liten d kupa o hon trodde d skulle bli så på mig, men när jag surfar runt verkar så mkt ge betydligt större kupstorlek ! :s
Malin88
Kvinna ·
11 maj, 2011
jag har 65F, 70E eller 75D :P går inte riktigt utgå från kupstorlekar då de ändras beroende på undermåttet. jag ska egentligen ha 65F för bra stöd men köper mest 70E. låter stort men de är inte så stort som det låter. och silikon kan ibland behöva större kupor då de inte är lika formbara.
jag ser mina som en fyllig C eller liten Dkupa visuellt. hade gärna velat de såg ut som en stor D visuellt. så kanske hade behövt 500-550cc för det.
diivaa
Man ·
12 maj, 2011
Ja har 70 F, ser väl ut som en liten D kanske.. :)
Fridayeverday
Kvinna ·
12 maj, 2011
Jag lade in 400cc HP mentor igår och nu går jag bara runt med sportbh men jag är väldigt nöjd. Ville ha en byst som passar mig. Jag är 182 lång och väger ca 70 kg. Men som de ser ut nu är jag nöjd. Väntar bara att svullnaden ska gå ner så man få se dem i slutskedet. Det kanske dröjer ett tag...
Jag är nöjd och mitt utgångsläge var att jag ville ha en byst som passar mig och inte förstort så här på en gång... ;) De kanske blir fler gånger. Who knows!
Nilsson87
Kvinna ·
12 maj, 2011
jag har 65F, 70E eller 75D :P går inte riktigt utgå från kupstorlekar då de ändras beroende på undermåttet. jag ska egentligen ha 65F för bra stöd men köper mest 70E. låter stort men de är inte så stort som det låter. och silikon kan ibland behöva större kupor då de inte är lika formbara.
jag ser mina som en fyllig C eller liten Dkupa visuellt. hade gärna velat de såg ut som en stor D visuellt. så kanske hade behövt 500-550cc för det.
Det är intressant det där att folk tror att D-kupa är en stor kupa. Jag ser D-kupa som något ganska så litet, men det beror ju på att jag använder 65 i underband. Har en kompis som använder 80D/85D, men hon är som mig i storleken och borde inte ha mer än 65 i underband. Vilket då innebär att hon borde ha ca 65G/65H. Hon har inte silikon och hennes bröst ser aningen mindre ut än mina. Ingen stor skillnad, men mina är ändå de som upplevs större. Så jag skulle inte vilka påstå att silikon drar så mycket mer, utan det handlar bara om att folk har fel underband.
Jag tycker med andra ord inte att dina malin, ser ut som fyllig C, då jag själv haft upp till D innan operationen och ser ju att dina är mycket större än vad mina var.
Om man är ute efter en D-kupa efter operation och blir skrämd av oss med F och G, så ska man nog kolla upp vilken storlek man egentligen har innan man opererar sig, så blir det inte så konstigt när man sen får en G.
Malin88
Kvinna ·
12 maj, 2011
Anonym användare
21 maj, 2011
Hej.
Jag har op mig på proforma.Lagt 400 cc framför muskeln.Hade förut 75B,C nu har jag 70G.Det låter stort, men det är inte det alls. Jag ångrar mig att jag har inte tagit större.500 cc skulle vara perfekt eller 600cc.Min op var i mars.Det har gått nu 2 månader och jag är nöjd annars med formen.De är inte hängiga, för att jag tränar bröstmuskeln.Jag är 169 lång och väger 59 kg.På återesöket sa sjuksyrran att det är fint med min bröst, men om jag vill ha större i framtiden då skule det passa mig.Jag ska göra om den om några år, lägger in mer och gör lyft.Nu har jag ingen lyft, för atr jag har fast hud som håller silikonen ganska bra.
Anonym användare
21 maj, 2011
Jag tycker du ska ta minst 400 . Jag har lagt in 450 och är supernöjd.. hade storlek 75C innan op, så hade ju lite tuttar ändå.. men det ser jättebra ut till min kropp. Helt lagom, inte för stort =)
Du ångrar dej nog om du tar för litet!
Greta
Kvinna ·
21 maj, 2011
Jag är 175, väger ca 54 och har 425cc (högprofil).. På mig syns det inte ens att jag opererat mig när jag har kläder på mig, ofta blir man ju väldigt storleksblind fort och önskar att man tog mer.
När du får se bilder så kan du gå in och kolla på min profil och se att det inte är så stort trots att jag har 70 F i BH.
Du kan ju testa med ristestet hemma och se ungefär hur stort det kommer att bli på dig :)