Kryllis
Kvinna ·
Ni som har 500-600cc
Hej tjejer! Jag var på konsultation och kirurgen rekommenderade mig 550 cc, men han sa att allt från 450-550 cc skulle passa mig bra. Jag tyckte det såg otroligt stort ut med prov-bh och prov-implantat och på bilderna ser det ut som att jag har gigantiska hängbröst! Jag kan inte förlita mig på bilderna vi tog, allt ser bara stort och fult ut. Alla andra i rummet (kirurgen, op-ssk samt min sambo) tyckte att 550 cc inte såg onormalt ut, men jag tyckte jag såg ut som Kim K!!! När jag har gjort ris-testet hemma med 550 cc ser det inte alls stort ut. Blir väldigt konfunderad över detta. Jag är orolig att brösten kommer bli för stora eftersom att 550 är ganska mycket, för övrigt har jag ganska kurvig kropp, men är rätt kort. De flesta andra jag sett med över 500cc har varit mer än 10 cm längre än mig. Tacksam för svar!
Sortera efter

Ddyy
Kvinna ·

Kryllis
Kvinna ·

Ddyy
Kvinna ·

Jenali
Kvinna ·

Jessiedi
Kvinna ·

Kryllis
Kvinna ·

Jenali
Kvinna ·

Novastar
Kvinna ·
Tack för alla fina svar! Jag har väl blivit lite nojjig då vänner till mig har 400-450 cc och de ser relativt stort ut på dom. Däremot är de mindre i kroppen än vad jag är, men inte mycket mindre. Jag är 162cm och väger 64 kg!

Kryllis
Kvinna ·

LisaLisa
Kvinna ·

Louisered
Kvinna ·