power24
Kvinna ·
15 maj, 2020
Ni som har 550 cc bakom muskeln, vad har ni för storlek på kupan?
BröstförstoringSom rubriken lyder: Ni som har 550 cc placerad bakom muskeln, vad har ni för storlek på kupan på era bh:ar?
Sortera efter
IdaSinistra
Kvinna ·
15 maj, 2020
Jag har 590cc fick storlek G, har det i läkningsbhn!
Beror också på hur pass mycket bröst osv du har sedan tidigare. Det säga att 25-50cc ”försvinner” när du lägger in dom bakom muskeln, om jag inte har helt fel! ?
Gilla
power24
Kvinna ·
16 maj, 2020
Ja precis förstår att det beror på hur mycket man har själv innan men ville ha en liten bild av hur stort det kommer bli :) Ska bli spännande att se när det har läkt sen och det riktiga resultatet kommer fram, kan tänka mig att det är väldigt svullet första tiden..
Gilla
IdaSinistra
Kvinna ·
16 maj, 2020
Jag är jättenöjd med mina bröst än så länge. Jörg har fått dom sjukt symmetriska! ?
Dom är fortfarande svullna då jag gjorde dom för 10dagar sedan men dom faller mer och mer på plats för varje dag.
När jag vaknade upp efter op och kände på dom så tyckte jag att dom var jätte små och blev nästan lite ledsen. Haha. ? men när jag fick plocka av bh-n och bandet och fick se dom i spegeln så såg jag ju att små var dom verkligen inte.
Tycker att storleken är lagom, jag själv är inte så stor, visst lite mindre så hade det varit perfekt symmetriskt med min kropp. Jag själv som ville ha lite större.
Men det ser absolut inte konstigt ut!
Gilla
power24
Kvinna ·
16 maj, 2020
Vad skönt att du är nöjd redan nu :) Storleken känns bra gentemot min kropp och jag är så förväntansfull, ska bli så spännande :)
Gilla