Hallon26
Kvinna ·
Ni som har 700cc
I december är det dags för mig att göra en bröstförstoring + lyft hos Johan på Bellakliniken i Helsingborg. Jag ska lägga in 700 cc runda hög profil. Börjar nu bli nervös och rädd för att det kommer bli alldeles för stort. Jag är 173cm lång och väger 70kg. Har nu en A kupa. Ni som har lagt in 700cc, vilken bh storlek har ni? Har ni fått problem med rygg/nacke?
Sortera efter

booobisar
Kvinna ·

Anonym användare
Jag har "bara" haft mina implantat i sex veckor och upplever inte alls några besvär med rygg eller nacke! Jag är 10 cm kortare än dig och fick 75G i läknings-bhn, 70G på twilfit(möjighen att det ändras då BHn känns för stor) och 65H/I på Change.

Hallon26
Kvinna ·

booobisar
Kvinna ·

Anonym användare
Jag tycker verkligen inte att det känns jättestort! Det är stort då jag var i princip platt innan och ja, det är ju stora bröst, men jag skulle utan problem kunna lägga in mer. Dock så är jag väldigt väldigt nöjd med storleken och glad att jag inte tog mindre som jag velade mellan att göra! :)

bankedink
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·
Jag har "bara" haft mina implantat i sex veckor och upplever inte alls några besvär med rygg eller nacke! Jag är 10 cm kortare än dig och fick 75G i läknings-bhn, 70G på twilfit(möjighen att det ändras då BHn känns för stor) och 65H/I på Change.
Tror du inte din bh storlek/bröst kommer bli större om några månader? Jag har 65i på change, och har bara 450cc.

Hallon26
Kvinna ·

MonniM
Kvinna ·
Jag har 700cc framför , inga problem med varekn rygg el nacke. Ska byta till 1050cc i februari. Jag har 75G/H i bh storlek.

Hallon26
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

Anonym användare
Tror du inte din bh storlek/bröst kommer bli större om några månader? Jag har 65i på change, och har bara 450cc.
Det är möjligt! Var bara och mätte mig där och provade några BHar, köpte en men lämnade tillbaka den då jag upplevde den för stor runt om!

lajka
Kvinna ·
Det är möjligt! Var bara och mätte mig där och provade några BHar, köpte en men lämnade tillbaka den då jag upplevde den för stor runt om!
OK, ja mkt kan ju hända än. Jag vill att de ska sitta så tajt som möjligt, har 74cm runt om, men köper ändå helst 60 i underband.

Paris
Kvinna ·

feliicia
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

AliceM
Kvinna ·

Paris
Kvinna ·
Tack! Skönt att höra! Det är den jag använder också, fast utan extra bh.