Natashah
Kvinna ·
Ni som har lagt in 300cc Demi!
Ni som har lagt in 300cc Demi vad har ni för bh storlek. Är ni nöjda med stoleken eller önska ni att ni tog större?
Sortera efter

Lini10
Kvinna ·

raf95
Kvinna ·

Camilla
Kvinna ·

Pipilotti
Kvinna ·

raf95
Kvinna ·
Har 65E i min läk-bh. Kan ha 70D-bikinis från HM.

Nilah
Kvinna ·

lindaaoo
Kvinna ·
Jag har 320cc.
StödBH har jag 65C. Blev mätt till 60D..
Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :P
Storleksmässigt är jag nöjd.

Anonym användare

S3der
Kvinna ·
Jag har 320cc.
Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :PStorleksmässigt är jag nöjd.
Jättefina bröst! Tycker du att du kunde gått upp en storlek, eller ned en storlek? (Om du inte fick välja den du har nu dvs). Är rädd för att välja för stora implantat samtidigt som jag vill att det ska synas lite..

Nilah
Kvinna ·
Jag har 320cc.
Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :PStorleksmässigt är jag nöjd.
Jättefina bröst! Tycker du att du kunde gått upp en storlek, eller ned en storlek? (Om du inte fick välja den du har nu dvs). Är rädd för att välja för stora implantat samtidigt som jag vill att det ska synas lite..

Vicky
Kvinna ·

Kidd
Kvinna ·

Nilah
Kvinna ·
Nilah, har du framför eller bakom muskeln?

Nilah
Kvinna ·
Nilsh, har du vurdert å legge litt fett i overpool? Det vil ta bort «kanten».

Sassabassa
Kvinna ·