Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Natashah

Natashah

Kvinna ·

Ni som har lagt in 300cc Demi!

Bröstförstoring

Ni som har lagt in 300cc Demi vad har ni för bh storlek. Är ni nöjda med stoleken eller önska ni att ni tog större?

15

Sortera efter

Lini10

Lini10

Kvinna ·

Jag har 70C. Hade kunnat ta lite större faktiskt! 340/360 typ.
Gilla
raf95

raf95

Kvinna ·

Uppar denna tråden. Har tänkt att välja 300cc demi eller 355cc full, men så svååårt att bestämma sig
Gilla
Camilla

Camilla

Kvinna ·

Har 65E i min läk-bh. Kan ha 70D-bikinis från HM.
Gilla
Pipilotti

Pipilotti

Kvinna ·

Jag har vanligtvis 65D :))
Gilla
raf95

raf95

Kvinna ·

Camilla skrev:

Har 65E i min läk-bh. Kan ha 70D-bikinis från HM.

Vad hade du för storlek innan?
Gilla
Nilah

Nilah

Kvinna ·

Jag har 320cc. StödBH har jag 65C. Blev mätt till 60D.. Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :P Storleksmässigt är jag nöjd.
Gilla
lindaaoo

lindaaoo

Kvinna ·

Nilah skrev:

Jag har 320cc.
StödBH har jag 65C. Blev mätt till 60D..
Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :P

Storleksmässigt är jag nöjd.

Jättefina bröst! Tycker du att du kunde gått upp en storlek, eller ned en storlek? (Om du inte fick välja den du har nu dvs). Är rädd för att välja för stora implantat samtidigt som jag vill att det ska synas lite..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jeg har 300 / 285 demi. Tycker det er en bra storlek. Hadde 375 (Allergan 410) innan, det ble fort stort enligt min kropp og smak. Bare 14 dager siden op så for tidlig å si hvilken BH storlek, gissar 70 E. Hadde 70F eller 65G med mine 375. Som du kanskje vet blir cupen alltid større med silikon jamført naturlige bryst.
Gilla
S3der

S3der

Kvinna ·

lindaaoo skrev:

Nilah skrev:

Jag har 320cc.
Visuellt en fyllig C. Har inte varit iväg och testat bh-ar i butik.. kan tänka mig att det blir mellan 60-70B-D beroende på bh. Beställde dock en bikini i 65C som inte ens sträckte sig över bröstvårtan, så vet inte hur många kupstorlekar jag hade behövt gå upp på den :P

Jättefina bröst! Tycker du att du kunde gått upp en storlek, eller ned en storlek? (Om du inte fick välja den du har nu dvs). Är rädd för att välja för stora implantat samtidigt som jag vill att det ska synas lite..

@lindaaoo jag har precis samma problem som du. Jag ligger på en 70b/70a kupa just nu och Patrik på nordiska gav mig förslaget på 300cc motiva ergonomix demi. Jag är otroligt kluven, jag vill inte att det ska vara uppenbart att det är sillisar men samtidigt vill jag ha större åt det naturligare hållet. Tycker att det inte heller går att jämföra med andra för alla får så olika resultat.. ibland ser dom jättestora ut och ibland jättesmå..
Gilla
Nilah

Nilah

Kvinna ·

lindaaoo skrev:

Nilah skrev:

Jag har 320cc.

Har helt missat din fråga! Jag var också rädd för att få för stora bröst, gick ner 20cc på op-dagen pga det. Men hade nog varit nöjd med 340 också. Men mindre än demi (320cc, vet inte hur många cc mini hade blivit) skulle jag inte vilja ha. Hade visserligen önskat lite mer ”fyllning”/fett över brösten bara, så det hade blivit finare skidbacke.. och det kanske inte hade blivit lika stor kant med mindre implantat.. nu är det lite för mycket - fejklook. Jag är helt enkelt för benig över bröstkorgen.. men då hade jag istället tyckt brösten blivit alldeles för små och troligtvis varit rätt missnöjd. Så för att försöka svara lite tydligare på frågan, så hade jag hellre gått upp en storlek än ner. Men helst vill jag ha som jag har haha! ^^
Gilla
Vicky

Vicky

Kvinna ·

Nilah, har du framför eller bakom muskeln?
Gilla
Kidd

Kidd

Kvinna ·

Jag opererade in motiva ergonomix 300cc för snart 5 veckor sedan. Har nu 65F i bh från Aubade, innan hade jag 75B från HM. Jag tror att jag hade blivit nöjd även med det mindre alternativet men det känns ändå bra. Ser inte enormt ut även om jag är 158 lång, bröstbredd 11. Jag blir ganska förvånad när andra skriver att de har 300cc implantat och bh strlk C, går inte ihop i mitt huvud ?
Gilla
Nilah

Nilah

Kvinna ·

Vicky skrev:

Nilah, har du framför eller bakom muskeln?

Jag har bakom
Gilla
Nilah

Nilah

Kvinna ·

Norgirl skrev:

Nilsh, har du vurdert å legge litt fett i overpool? Det vil ta bort «kanten».

Jo jag skulle gärna vilja göra det, men tror inte om jag har fett över någonstans till det :/ Skulle även vilja lägga runt för att få bort rippling.. Kämpar med att gå upp ett par kilo i vikt så kanske det löser sig på naturlig väg :)
Gilla
Sassabassa

Sassabassa

Kvinna ·

Hej tyckte du att du fick något liknande janni delers? Tycker också hon har så fint naturliga!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem