Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Trollmamma

Trollmamma

Kvinna ·

Ni som har lagt in 410 ccc MP

Bröstförstoring

Hej..

Finns det någon som har lagt in 410 MP??? Vilken utgångspunkt hade ni och vilken storlek blev det efter operation??

Tacksam för svar....

3

Sortera efter

Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Jag har i ena bröstet, 350 i andra. Hade en liten 70C innan, nu har jag i regel 65F/60G. Har några bilder här så kan du se. Stora nakna men kan lätt döljas med kläder. Dom som inte vet att jag är opererad märker det inte. Tex mina föräldrar. 🤭

Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Jag har lagt i 400cc. Hade innan 70B=60D och efteråt fick jag 60H. Nu har jag haft mina ett tag å vant mig FÖR mycket så nu vill jag bara ha större. Men har alltid tyckt att de är svåra att framhäva i kläder medans i bikini kändes de väldigt stora. 

Sen kan inte jag få klyfta med bh vilket ju gör att jag inte får till den looken med kläder som jag önskat.

Gilla
Trollmamma

Trollmamma

Kvinna ·

Summer dress skrev:

Jag har i ena bröstet, 350 i andra. Hade en liten 70C innan, nu har jag i regel 65F/60G. Har några bilder här så kan du se. Stora nakna men kan lätt döljas med kläder. Dom som inte vet att jag är opererad märker det inte. Tex mina föräldrar.🤭

ok =) Jag har i nulägenet utammad b kupa...Men jag kanske hamnar på något liknande =) Va skönt att man kan dölja dem då det behövs =) För visso vet min familj att jag ska operera mig men det akn vara skönt att kunna dölja dem på ex jobbet eller på anställningsintervjuer.. =)

Det e det resultatet jag vill ha =) Att ingen som inte vet om att jag e opererad ska kunna tro det =) Ska kolla dina bilder =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem