Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MCK

MCK

Kvinna ·

Ni som har Mentor 375 hp runda helt bakom

Bröstförstoring
Hej tuttlisor! Jag ska opereras nu på onsdag den 23 okt :O tiden går fortare än vad jag trodde och nu börjar jag blu sjukt nervös, både inför narkos och storleksval. Jag har valt att ha som rubriken lyder: Mentor 375 hp runda helt bakom och för 1 månad sen så var jag orolig att det skulle bli för stort, men nu är jag mer orolig över ifall det kommer bli för litet! Med denna tråd vill jag helt enkelt att ni som är jätteNÖJDA över samma storleksval och modell som jag ska ha skriver en rad eller två så jag mer med lycka kan lägga mig där på onsdag och känna att detta kommer bli kanon ! :D
19

Sortera efter

Clara-79

Clara-79

Kvinna ·

Jag har 325 cc samma modell som du bakom muskeln, har d-kupa  nu ochtycker att de är ganska så stora. Jag väger 10 kilo mer än du så du kommer säkert bli nöjd om du vill ha STORA bröst!
Gilla
EmelieM83

EmelieM83

Kvinna ·

Hej jag gjorde min op i onsdags (16/10-13) och tvekade också men jag ville ha en stor D kupa har haft stor c innan barnen, han rekomnderade 350-450 och jag valde 500cc eftersom jag la helt bakom så trycks det bak. Men jag hade heller inget kvar av egen bröstvävnad bara skinn. Jag är iaf jättenöjd och känner att det blev perfekt! De är ju strutiga fortf efter op har ju bara gått 4 dagar. men de är inte förstora trots svullnad 🙂 sen fick jag tipset av flera jag känner irl att man ska alltid välja den större storleken om man tvekar. Du har ju nästan samma kroppsbyggnad som jag :)
Gilla
feliciaA

feliciaA

Kvinna ·

Hej jag har mentor hp runda 375 :) är jättebröst med resultatet då jag ville att de skulle passa min kropp och mina former. Jag är ju längre och större än dig.
Gilla
feliciaA

feliciaA

Kvinna ·

Glömde att skriva att jag har d-kupa nu :)
Gilla
Molle1981

Molle1981

Kvinna ·

Jag valde på konsultationen 325-350 men i slutändan blev det 425...nöjd att jag valde de större...finns bilder på min sida på både före å efter om du vill å kan se!
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Clara-79 skrev:
Jag har 325 cc samma modell som du bakom muskeln, har d-kupa  nu ochtycker att de är ganska så stora. Jag väger 10 kilo mer än du så du kommer säkert bli nöjd om du vill ha STORA bröst!
Tack, exakt sånt här jag vill få höra :D
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

feliciaA skrev:
Glömde att skriva att jag har d-kupa nu :)
Det är en D-kupa jag vill ha ! hoppas bara att jag får det. alla reagerar ju så olika kroppsmässigt :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

feliciaA skrev:
Hej jag har mentor hp runda 375 :) är jättebröst med resultatet då jag ville att de skulle passa min kropp och mina former. Jag är ju längre och större än dig.
Har du möjligtvis någon bild i profil? :)
Gilla
feliciaA

feliciaA

Kvinna ·

Haha ser nu att jag skrivit jättebröst istället för jättenöjd :) ska se om jag kan lägga upp en bild i profil sen :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Jag förstod vad du menade :D
Gilla
feliciaA

feliciaA

Kvinna ·

Hej hoppas att din operation gick bra idag och att du inte har allt för ont :) vilken storlek bestämde du dig för tillslut?
Gilla
Halle

Halle

Kvinna ·

Hej! Jag är strax över 180 cm lång och valde 400 cc runda Mentor bakom muskeln och är väldigt nöjd med storleken så jag tror att ditt val blir bra! De ser såklart väldigt svullna ut i början. Lycka till! :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Det gick finfint :D känns riktigt svullna idag!!! Det blev 375 hp bakom :)) känns som om storleken kommer bli super! :D nu längtar jag bara till att jag kan börja leva normalt igen. Mitt tålamod är inte det bästa när det kommer till detta! :D
Gilla
Halle

Halle

Kvinna ·

Va härligt att höra! Uppdatera gärna mer om hur det känns och hur du tycker att det går med läkningen!:)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Just nu klias dem som faaan :D
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Halle skrev:
Hej! Jag är strax över 180 cm lång och valde 400 cc runda Mentor bakom muskeln och är väldigt nöjd med storleken så jag tror att ditt val blir bra! De ser såklart väldigt svullna ut i början. Lycka till! :)
Kul se hur fina dina var på din längd! Jag är 177 cm och fastnade för 400 cc vilket kirurgen med tyckte skulle blir bra! Har varit lite rädd de ska bli för stora, men ser jättefint ut på dig!
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

MCK skrev:
Det gick finfint :D känns riktigt svullna idag!!! Det blev 375 hp bakom :)) känns som om storleken kommer bli super! :D nu längtar jag bara till att jag kan börja leva normalt igen. Mitt tålamod är inte det bästa när det kommer till detta! :D
Kul!! Hoppas få se bilder om några dagar!
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Kan kanske lägga upp något om några dagar :D
Gilla
Halle

Halle

Kvinna ·

Tack så mycket!:) Jag gjorde lyft också så det är lite knöligt på underpolen på vänster bröst. Försöker att ha is i magen och hoppas på att det jämnar till sig. Annars supernöjd. Det skall du med vara!:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem