Tjolahoppan
Kvinna ·
Ni som har Motiva Round 450cc hög profil
Jag vet ju att det är oerhört individuellt hur resultatet blir... Men ni som har 450cc hög profil, jag är så nyfiken på hur ni uppfattar storleken på era bröst. Stort? Medel? Hur putigt? :)
Sortera efter

Jenan
Kvinna ·
Innan min operationen funderade jag på 400cc och fick då höra från några vänner att du borde verkligen tänka om.. 400cc är jätte mycket! Hon och hon har något med 300 och dom ser jätte stora ut!
Men jag struntade helt i det då jag vet att det ser olika ut beroende på vad man har för kropp och bröst sen innan. Kirurgen tyckte precis som mig att 400-450 skulle vara snyggast till min kropp innan jag ens hunnit sagt något om storlek. Valde tillslut 450cc då ungefär 50cc försvinner när man väljer att lägga bakom. Efter operationen var jag jätte nöjd, som ett barn på julafton. Men sen när jag kom hem fick jag lite ångest och tänkte - Shit! Skulle ha lyssnat på mina vänner, nu kommer dom säga vad var de vi sa... Men anledningen var nog mest att de skiljde sig så mycket från innan jag operara mig nu hade jag liksom bröst.
Idag har det gått 1 månad sen operationen och jag är verkligen glad att jag följde min magkänsla, kunde inte vara nöjdare. Känner mig både snygg och sexig, samtidigt som jag kan klä ner de om ja vill. Alla jag mött efteråt har sagt de ser perfekta ut och inte alls som meloner och dom som jag inte berättat det för har nog inte lagt märke till förändringen. Så i mina ögon är 450 mellan stort. Men helt klart inviduellt beroende på hur man ser ut. Men jag är glad jag tog steget och inte lyssnade på mina vänner. :D
Gilla

Tjolahoppan
Kvinna ·
Ahaa, det där med att ca 50cc försvinner hade jag faktiskt inte hört. Men det får mig ju ännu mer att förstå hur det kan tänkas bli INTE för stort :)
Så bra att du blev så nöjd med ditt beslut!! Klart det är nervöst innan man vet....
Stort tack för din input :):)
Gilla

Emzi
Kvinna ·
Jag ska själv lägga in 500-600 cc, det är nog väldigt varierat hur det ser ut på just din kropp :)
Gilla

Tjolahoppan
Kvinna ·
Så sant. Jag vill inte ha så mycket större, mer en annan form. Guuuu´ vad jag önskar att jag kunde veta exakt slutresultat! Eller att jag kunde släppa kontrollbehovet... :D
Härligt att du har fattat ett beslut, spännande ;)
Gilla

Boobie2018
Kvinna ·
Jag funderar också på 400-450 cc men tänker lita på vad kirurgen föreslår! De vet ju bäst! Jag har operation 4/9! Ska bli spännande! Inte alls rädd för operationen, bara förväntansfull! Vill bara få det gjort! :) Vill gärna se resultatet sen!
Gilla

Tjolahoppan
Kvinna ·
Det gör du helt rätt i!
Härligt att du har så positiv känsla inför ditt äventyr :):)
Det kommer bli super!
Tack för din input :)
Gilla

Boobie2018
Kvinna ·
Jag funderar också på 400-450 cc men tänker lita på vad kirurgen föreslår! De vet ju bäst! Jag har operation 4/9! Ska bli spännande! Inte alls rädd för operationen, bara förväntansfull! Vill bara få det gjort! :) Vill gärna se resultatet sen!
Gilla