Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Katitzi

Katitzi

Kvinna ·

Ni som lagt 375-400 moderate plus

Bröstförstoring

Hej, jag raggar bilder på bröst runt 375-400 med profile moderate plus.(gärna också framför) Jag hade tänkt ta high profile men min kirurg rekommenderade moderate plus, då en high profil se lite konstigt ut med för lite fyllnad centralt. Min bröst är rätt slappa och jag är ute efter fejk-looken. Misstänker att jag också kan ha rätt så bred bröstkorg så att det blir finare klyfta med moderate plus.

7

Sortera efter

tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Jag har 380cc mp  3v bilder finns i min profil om du vill kika.

Gilla
Katitzi

Katitzi

Kvinna ·

tinkerbell1 skrev:

Jag har 380cc mp  3v bilder finns i min profil om du vill kika.

Dina bröst är jättefina! Dock känns dom lite för små för mig. Du är endå lång och smal. Jag är något längre och väger mer. Jag ska iof sig lägga framför.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har oxå mp 380 med lyft, kolla min profil.
Gilla
gloa

gloa

Kvinna ·

Åh, en tråd för mig att följa! Är precis som du 178 cm, väger mer men är på väg neråt (målvikt 70-75 kg). För mig är det också framför som gäller (annars får det va! :D) och jag är sugen på 375-450 cc, just moderate plus. Hej tvilling! 😀

Gilla
Katitzi

Katitzi

Kvinna ·

Brinna: Tack, också sjukt fina. Med dom känns också små!? (för mig alltså) ;) Hade du mkt vävnad innan?

gloa: Hej! Jag ska opereras på fredag så det är sjukt nära! ;) Viktnedgång och träning är jag intreserad av! Ser att du väger 85 nu. Håller du på nu? Hur skadu gå/går tillväga?

Har just varit inne i en period där jag testat mig från och till hur jag kan kontrollera min egen vikt genom mat och träning. Jag är inte överviktig men har ett par kilon tillgodo att låna bort och få tillbax;) Allt går om man vill!

När har du tänkt operera dig? Och vart?🙂

Gilla
gloa

gloa

Kvinna ·

Jag har pendlat i vikt i hela mitt liv. Som mest var jag uppe på 95 kg, precis i början på året. Låter kanske jättemycket, men eftersom jag är lång och kilona satt hyfsat okej så såg jag inte fet ut, utan snarare kurvig (minus brösten då). Nu är jag som sagt nere på cirka 85 och det är mycket tack vare LCHF. :) Går ner i snitt 0,7 kg/veckan vilket känns helt lagom, och målet är att fortsätta med det under sommaren och början på hösten.

Har varit på konsultation hos Anders Liss (Art Clinic) förra året, och ska till Michael Olenius (Proforma) nästa vecka. Jag tänker mig operation i oktober-november någongång, tills dess hinner jag både loosa de sista 10-15 kg samt fixa ledighet från jobbet och sånt.

Var helt inställd på Liss från början, men nu känns Olenius och Proforma mer lockande (om konsultationen känns ok). Har funderat på bröstop i 2-3 år, men det är först nu jag känner mig redo (nåja, hyfsat). Från början kände jag att 275-max 300 cc vore lagom, men jag har insett nu att längd (och kurvor) sväljer cc, så jag riktar in mig på 400 cc på ett ungefär. Har läst massor att Michael kan sätta en upp under open för att se hur det ser ut, dvs. gå lite på känsla, så jag funderar på att säga typ "ta vad du tror blir snyggast mellan 375 och 500 cc". :D

Det jag är glasklar med är att jag vill ha framför-placering. Coh I eller II är jag kluven till, lite beror på hur mycket vävnad Michael tycker jag har (risken för rippling). Hade egentligen helst velat haft släta men för att deras kapselgaranti ska gälla är det texturerade, så då får det bli det.

Jag ska hålla tummarna för dig på fredag och ser fram emot foton sen! Har ni bestämt om det blir släta eller texturerade, coh 1 eller II?

Gilla
Katitzi

Katitzi

Kvinna ·

Jaha men va bra, då ska du nog lyckas komme ner till rätt vikt tills dess. Är man för stor så brukar väl gärna kirurgerna rekommendera att inte göra en förstoring då det kan se ut som ytterligare övervikt. Jag tror det kommer bli jättebra och LCHF verkar vara en bra metod. Jag har inte läst så mkt om den men jag antar att det handlar lite om att skippa kolhydrater? Det gör ju mkt.

Jag känner knappt till klinikerna här i Gbg och inte kirurgerna heller.

Oj fria häner mellan 275 och 500 alltså! ;) Vid OP eller kommer ni prata om det innan? Det vore ju kul att bara vakna och inte veta vasd som sitter där! :) haha sjukt spännande!

Jag la ju i 375 nu och dom känns jättesmå! Men jag tror att när dom är klara och jag kan ha BH så kommer jag att vara jättenöjd det är nog mest nu som jag tycker att dom känns små jag har ju  bara tejp. Och jag vill ju inte ha för stora bröst.

Jag valde coh 2 och är väldigt nöjd med det!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem