Anonym användare
Ni som lagt in 375cc helt bakom
Vad slutade er kupa på? Ni tjejer som hade AA-kupa/ A-kupa, vad blev er kupa?
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Jag kunde inte fylla ut en a-kupa före op. Nu har har 70D.
Bhar från change 65E. Fast jag har nog delvis bakom bara :)

Greta
Kvinna ·
före en knapp 70a eller nu 375cc hp delvisbakom 65f 70e.

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare
Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Alltså inte synlig öht. Det du istället bör se till är måttskillnaden i diameter vs. din bröstbredd.

Anonym användare
Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Alltså inte synligöht.Det du istället bör se till är måttskillnaden i diameter vs. din bröstbredd.
Lika bra att vänta och se vad läkaren säger, han mäter väl och räknar på det då man kommer dit. :)

Anonym användare
Jag hade AA kupa måste jag väl säga då jag var helt platt nästan. Idag så har jag F/G kupa.

Anonym användare
Jag tycker det är så konstigt att sillikon kan dra mer i storlek utan att det syns! Jag vill att mina ska se ut som D-E och jag tycker också att dom ser ut som det. Eftersom att jag fyller ut kupan liksom? Dock så ser de mindre ut i sportbh. Då typ C.
Jag testade en kompis bh som ligger på 85 DD och den var bara lite för stor. jätteknäppt?!

Anonym användare

Anonym användare

zimple
Kvinna ·
Jag hade 75A och har nu på 2st bh:ar fr Lindex resp HM 75D.

Anonym användare
Jag hade 80A/75A innan och de fyllde knappt ut den :(
Nu efter har jag 70E/F och på change 70G/65H :))

Anonym användare

Anonym användare
Jag har tyvärr inte tagit mig för att lägga upp några bilder ännu 🙂Okej, ja jag har runda implantat . De känns jätte bra till min kropp. Men det syns ganska tydligt att det inte är mina naturliga bröst, i så fall så skulle jag ha haft vääldigt tur. De är som sagt stora men inte FÖR stora. Jag tycker att de ser stora ut även i kläder så jag är jätte nöjd med storleken 🙂 När ska du operera dig?

Anonym användare

mom
Kvinna ·
Hej Eliiin! Jag ser här att du är lika lång som mig o väger lika mkt. Tänkte bara höra om du blev nöjd med din storlek? :) Jag har nämligen tänkt att ha 375cc men jag vet inte vilken profil eller så..!

Malin88
Kvinna ·
jag har bakom, hade 70A innan och hade 65F med mina 390cc.
sen är det delvis bakom man lägger. helt bakom är nog väldigt ovanligt. vad jag uppfattat här. men kirurgerna säger bara bakom, o då menar de delvis bakom.
Jag hade en liten 75B kupa och mina har slutat på 75E/F :)