Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Ni som lagt in 375cc helt bakom

Bröstförstoring

Vad slutade er kupa på? Ni tjejer som hade AA-kupa/ A-kupa, vad blev er kupa?

18

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag hade en liten 75B kupa och mina har slutat på 75E/F :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag kunde inte fylla ut en a-kupa före op. Nu har har 70D.

Bhar från change 65E. Fast jag har nog delvis bakom bara :)

Gilla
Greta

Greta

Kvinna ·

före en knapp 70a eller nu 375cc hp delvisbakom 65f 70e.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Delvis bakom, hur mycket cc försvinner då?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag fundeerar på 350 men klurar på 375, är det jättestor skillnad?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Opbröst skrev:
Jag fundeerar på 350 men klurar på 375, är det jättestor skillnad?

Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Alltså inte synlig öht. Det du istället bör se till är måttskillnaden i diameter vs. din bröstbredd.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

HannibalLecter skrev:

Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Alltså inte synligöht.Det du istället bör se till är måttskillnaden i diameter vs. din bröstbredd.

Lika bra att vänta och se vad läkaren säger, han mäter väl och räknar på det då man kommer dit. :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade AA kupa måste jag väl säga då jag var helt platt nästan. Idag så har jag F/G kupa.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tycker det är så konstigt att sillikon kan dra mer i storlek utan att det syns! Jag vill att mina ska se ut som D-E och jag tycker också att dom ser ut som det. Eftersom att jag fyller ut kupan liksom? Dock så ser de mindre ut i sportbh. Då typ C.

Jag testade en kompis bh som ligger på 85 DD och den var bara lite för stor. jätteknäppt?!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej ! Tänkte höra om du har några biöder attvisa. Är 160 lång o väger runt 50. Funderar på 375cc bakom anatomiska. Vore supersnällt.. Vill inte ha för stora, hur känner du? Är dom bra till din kropp?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skrev till breathless
Gilla
zimple

zimple

Kvinna ·

Jag hade 75A och har nu på 2st bh:ar fr Lindex resp HM 75D.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade 80A/75A innan och de fyllde knappt ut den :(

Nu efter har jag 70E/F och på change 70G/65H :))

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nu finns det en bild! 2 veckor! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Opbröst skrev:
Hej ! Tänkte höra om du har några biöder attvisa. Är 160 lång o väger runt 50. Funderar på 375cc bakom anatomiska. Vore supersnällt.. Vill inte ha för stora, hur känner du? Är dom bra till din kropp?

Jag har tyvärr inte tagit mig för att lägga upp några bilder ännu 🙂Okej, ja jag har runda implantat . De känns jätte bra till min kropp. Men det syns ganska tydligt att det inte är mina naturliga bröst, i så fall så skulle jag ha haft vääldigt tur. De är som sagt stora men inte FÖR stora. Jag tycker att de ser stora ut även i kläder så jag är jätte nöjd med storleken 🙂 När ska du operera dig?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ok, men du är några kilo lätrare än mig o det kan göra en del också. Är du bredaxlad? Det är jag men inte överdrivet men det gör ju att jag inte är supernätt upptill.. Jag ska till akademikliniken imorgon ... Så förhoppningsvist i höst:) Väntar spänt!
Gilla
mom

mom

Kvinna ·

Hej Eliiin! Jag ser här att du är lika lång som mig o väger lika mkt. Tänkte bara höra om du blev nöjd med din storlek? :) Jag har nämligen tänkt att ha 375cc men jag vet inte vilken profil eller så..!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

jag har bakom, hade 70A innan och hade 65F med mina 390cc.

sen är det delvis bakom man lägger. helt bakom är nog väldigt ovanligt. vad jag uppfattat här. men kirurgerna säger bara bakom, o då menar de delvis bakom.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem