Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Ni som lagt in 400 cc.

Bröstförstoring

Ni som lagt in 400 cc, vilken storlek hade ni innan och viken storlek fick ni.

Ska på Fredag lägga in 400 cc och jag är livrädd att dom blir för stora.

6

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Hej!

jag hade 70 A/B innan, la in 430 cc och fick sedan 70 E.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag la in 425 cc och hade innan op 80A (vilket jag fått höra motsvarar 70C ) och fick efter op 70E/F.

I storlekarna på change har jag 70G eller 65H :)

Ävem om storlekarna låter stora ser de inte så stora ut, ser ut som kanske D :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jag la in 390cc o har 65F. Hade 70A innan. Men du kan inte utgå från bhstorlek. Mina ser ut som en visuell fyllig ckupa. Och 65F är samma som 75D och då låter det inte lika stort. Vad har du för bhatorlek idag o vad är dina mått? Om du inte har mkt väbnad o inte är superkort kommer inte 400cc bli stort. Är mer en lagom storlek som är superlätt o dölja i kläder
Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Har lagt in 410cc flytande silikon men ska byta till 450cc fast silikon (vad det verkar...implantatet sönder...under utredning och fundering). Hade nog A kupa innan och har full C nu. Mitt tips är att ta en något större stl än vad man tänkt sig eller iallafall den största av två som kliniken rekomenderar! För muskeln fungerar ju som en bh i sig och tajtar till det. Många kommer tillbaka och vill ha större tuttar efter ett par år sa dom till mig då...Det är 7 år sedan min op!
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

jag hade ganska små a-kupor innan, la in 400cc under muskeln och har e-f kupa :)

Gilla
funderarp

funderarp

Kvinna ·

70a fick 70d/e (större på change). la in 450 bakom

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem