Trollmamma
Kvinna ·
Ni som lagt in 410....
Hej
Ni som hade en liten b kupa innan operation och har lagt in 410 cc.. vilken storlek hamnade ni på då i slutändan?
Sortera efter

boobiesvidern
Kvinna ·

Trollmamma
Kvinna ·
Vet du hur mkt egen vävnad du hade innan operation? Jag har inte så mkt som du hade innan... Så jag kanske hamnar på en d då?? jag har mellan 150 och 175 i egen vävnad..

citadellboobisar
Kvinna ·
man kan inte direkt tänka sig en storlek och att de ska se ut som naturliga bröst i den bh storleken, bara så du tänker på det.
Jag har 70 I i bh, men visuellt ser de ut som en D kupa, bara så du tänker på detta ;:D

Trollmamma
Kvinna ·
Jo det har jag tänkt på =) MEn det e intressant att ha ett hum iallafall =) Sen så blir storleken olika på alla med eftersom alla inte ser likadana ut =)
Men för att få ett hum på vad man kan hamna på =) E rätt nyfiken =) Och förväntansfull =)

Anonym användare
Jag hade en liten 70B med puch up och inlägg. Lade in 405cc och 13,5 bredd, har nu 70E-F.

daria
Kvinna ·
Jag hade en b cupa nu halv år snart har F ibland G..har framför mentor runda högprofil..

Trollmamma
Kvinna ·
ok tack för svaren =)

boobiesvidern
Kvinna ·
Vet du hur mkt egen vävnad du hade innan operation? Jag har inteså mkt som du hade innan... Så jag kanske hamnar på en d då?? jag har mellan 150 och 175 i egen vävnad..
Nä jag har inte alls så mycket i egen vävnad.
Jag hade då en A kupa. och det var precis att det fyllde ut..om jag minns rätt så hade jag ca 120 egen vävnad.

Trollmamma
Kvinna ·
ok.. Såg större ut än vad du hade då.... =) Jag e spänd på hur jag kommer se ut efter operationen längtar nåt så grymt =)
jag hade B kupa innan op och jag har nu 70 D-E ganska skön känsla.
kolla in mina bilder så får du se