Dot
Kvinna ·
Ni som lagt in ca 250cc, är ni nöjda?
Hej på er! Jag är helt ny här även om jag funderat över bröstförstoring i drygt 10 år! Jag har hela tiden sagt att jag ska vänta tills jag är färdig med barn, vilket jag är nu med två underbara gossar. Jag tillhör dem som väntat på bröst sedan puberteten men aldrig fått några. Som bäst har jag en halv a-kupa :( I juni ska jag på min första konsultation på Bellakliniken i Helsingborg och har lite storleksångest. Jag vill fortsätta ha en slank profil. Vill ha snygga tuttar men inte upplevas som bystig. Huvudsaken är att jag får bröst över huvud taget. Jag funderar därför över att sätta in runt 250 cc, runda. Hur har ni andra känt som satt in ungefär samma? Har ni varit nöjda eller har ni känt att det varit för litet i efterhand?
Sortera efter

Sissa
Kvinna ·

Dot
Kvinna ·
Jag vill gärna veta jag med då jag provat samma på min konsultation. Det jag upplevde var att det såg stort ut framifrån men kanske inte blev så putigt från sidan. På konsultationen sa jag ”inte större” men nu efter att ha läst på och tittat mig omkring är jag osäker. Jag ska boka in en andra konsultation för att prova lite större och se hur det känns. Hur har du tänkt kring mini eller demi? Jag kände där och då mini.

nugget
Kvinna ·

Maalin87
Kvinna ·

Dot
Kvinna ·
Jag har 240cc anatomiska, high profile. Jag ville att brösten skulle se naturliga ut på mig, vilket jag tycker dom gör. Nu såhär drygt 8 månader efter operation tycker jag inte alls de känns särskilt stora, vilket jag gjorde i början. Man vänjer sig fort. De har nog också hängt till sig rätt mycket nu det sista, fyllde inte upp dem helt, utan ville ha lite naturligt häng. Jag ska lägga upp en nyare bild snart. Vill man ha slank profil är det nog vettigt att inte välja för stora. Jag valde dock hög profil för att få ett naturligt lyft, men tycker inte alls att det blev för putigt :)

Dot
Kvinna ·
Hej! Jag har 275cc mini och är än så länge nöjd. Imorgon har det gått 3 veckor sedan op och jag har fortfarande bröstband och tejp runt brösten så det är svårt att avgöra helt. Men jag kan nog ändå bekräfta att det ser större ut framifrån än från sidan som det sägs om mini. Men jag är väldigt nöjd och tror att det kommer se naturligt ut på min kropp! :)

Sissa
Kvinna ·
Jag vill gärna veta jag med då jag provat samma på min konsultation. Det jag upplevde var att det såg stort ut framifrån men kanske inte blev så putigt från sidan. På konsultationen sa jag ”inte större” men nu efter att ha läst på och tittat mig omkring är jag osäker. Jag ska boka in en andra konsultation för att prova lite större och se hur det känns. Hur har du tänkt kring mini eller demi? Jag kände där och då mini.
Trevligt med en till undrandes:) har sett många snygga ”små” bröst på det här forumet som är exakt det jag eftersträvar men jag har också sett många med samma cc och ungefär samma grundförutsättningar som ser mindre bra ut. När ska du ha din andra konsultation? Du har mer egen vävnad än mig så du hade säkert fått ett snyggt resultat av 250:) jag tänkte mini först men nu har jag börjat tänka demi nu efter mycket bildgooglande. Provade du både demi o mini på konsultationen? Var det mycket skillnad?

nugget
Kvinna ·
Hej! Jag har 275cc mini och är än så länge nöjd. Imorgon har det gått 3 veckor sedan op och jag har fortfarande bröstband och tejp runt brösten så det är svårt att avgöra helt. Men jag kan nog ändå bekräfta att det ser större ut framifrån än från sidan som det sägs om mini. Men jag är väldigt nöjd och tror att det kommer se naturligt ut på min kropp! :)
Härligt att du är nöjd än så länge:) blir lite avis på er som redan fått det gjort. Jag måste vänta till jul när det lugnat sig på jobbet. Var det du själv som önskade 275cc eller var det kirurgens rekommendation utifrån dina önskemål?

Maalin87
Kvinna ·