Cassidy
Kvinna ·
Ni som utgått från knappt 70a och lagt in cirka 280cc!
Hej! Jag hade en knapp 70 a-kupa innan, är 71cm runtomkring bröstkorgen! Jag har lagt in mentor anatomiska 280cc! Vilken kupa har ni andra landat på? Ni med små implantat:) för det har jag förstått att det räknas som;) jag gissar att jag borde landa på c-kupa? Eller är det så att brösten blir mindre med tiden? Nu är de svullna och lagom stora:) opades för 10 dagar sedan:) vill helst inte att de blir mindre!! Erfarenheter? Tips? :)
Sortera efter

Mli
Kvinna ·

Cassidy
Kvinna ·
Mli, än så länge känns denna size perfekt för min längd och vikt :) Jag gillar att det inte alls är uppenbart att jag har opererat mig :) Men det är så olika vad man gillar och trivs med :)

Tussilago
Kvinna ·
Jag har 255 och har 75C på HM, Lindex o KappAhl. I vissa modeller kan jag ha 70C eller 75B men oftast passar 75C bäst!

Abcdef
Kvinna ·

Lakritshallonet
Kvinna ·

Abcdef
Kvinna ·

Lakritshallonet
Kvinna ·

Mli
Kvinna ·

Mli
Kvinna ·

Cassidy
Kvinna ·
Mli, jag är 165cm, växlar mellan 49 och 52 kg typ! Smal bröstkorg och ganska raka höfter...inte så kurvig alltså innan :)

Lucy
Kvinna ·
Jag har lagt in 275cc (runda) och har gått från 70A till 70D. Köpte dock en ny BH idag där 70D var för litet medans 70DD och 70E satt bra vilket känns sjukt konstigt i och med att jag har lagt in så "lite" och att de inte ser särskilt stora ut. Men i och för sig så är det ju små kupor i och med att jag har 70 i underband (ska eg ha 65 i underband men hittar inga). Innan op hade jag förväntat mig att landa på C och visuellt sett är de absolut inte större än C enligt mig så jag är nöjd, blev rätt förvånad över BH-storlekarna bara. :)

Em3e
Kvinna ·

lilla-My
Kvinna ·

lilla-My
Kvinna ·

Cassidy
Kvinna ·
Lucy! Du har ju helt fantastiska bröst!!! Men du hade mer egen vävnad innan än vad jag har så kanske ser mina mindre ut...:(

Cassidy
Kvinna ·
lilla-My, en av dina bilder hade jag med mig till kirurgen :-D
Kan du få till en bra klyfta idag? Jag fattar inte hur mina ska kunna gå ihop, de är ju helt hårda och orörliga! :-) Iofs bara två veckor sedan op :-)

Lucy
Kvinna ·

lilla-My
Kvinna ·

lilla-My
Kvinna ·