Mamaquickfix
Man ·
Ni som valde mellan 375cc o 400cc HP och till slut valde det större, är ni nöjda?
Som rubriken lyder vill jag fråga er som har opererat er och som stod och valde mellan storlekarna 375 o 400 cc i hög profil och till slut valde det större, är ni nöjda? Eller ångrar ni att ni inte tog det mindre? Jag är ganska lång och vill ju ha ordentligt fylliga bröst, men är livrädd för att få ett par jättebröst. Vill inte att det ska vara helt uppenbart att man har opererat sig. Gränsen är ju hårfin, vill ju int eheller känna att man tagit för små. Ahh... inte lätt att veta hur det kommer att se ut just på mig. Någon som var i min situation?
Sortera efter

cima
Kvinna ·

Juli11
Man ·
Nu har jag inte 400 cc HP men jag valde mellan 350 cc HP och 375 cc HP och jag valde det större. Jag är nöjd. Hade tom kunnat ta 400 utan att få gigantiska bröst. Hoppas att det hjälper lite i valet. Min kirurg rekomenderade mig att ta det alternativ som kändes lite för stort (375 cc i mitt fall) och det blir lite annorlunda när det är i kroppen. Jag är 174 cm och hade lätt (rent utseendemässigt) kunnat ha 500 utan att det sett konstigt ut.

Mamaquickfix
Man ·

Mamaquickfix
Man ·

Juli11
Man ·
Jag kan säga att jag gick omkring hemma med 300cc och tyckte det var lagom men sen på konsultationen fick jag prova utan att veta vilken storlek jag provade. Tyckte då¨350 kändes bra (nästan lite stort) men efter lite övervägning tog jag 375. Och nu känner jag att jag tom kunnat ta 400.

Mamaquickfix
Man ·

Marie90
Kvinna ·
Samma här, jag ville ha 350cc men Örjan tyckte 375cc vilket jag även tog:) Jag är jättenöjd med storleken och jag hade kunnat bära upp större utan problem men i mina ögon hade det blivit för mkt:P

Juli11
Man ·
Ja och sen var 375 lite bredare vilket var bättre. Jag har hög profil ja. Var helt inställd på mellan innan konsultationen men det såg platt ut på mig så det blev HP istället. Det är bra om man inte hakar upp sig på siffrorna utan att man känner efter ordentligt när man väl provar.
Marie90- nej, det ska ju känns bra också. Hade inte velat haft för stort även om jag kan bära upp det. Vill liksom inte att de ska stöta i så fort jag rör mig. Gillar heller personligen inte för stora bröst men det är ju en smaksak

mayaa
Kvinna ·
Jag har precis samma problem. Väljer mellan 375 och 400 hög profil bakom muskel. Och med en månad kvar till OP har jag fortfarande inte bestämt mig. Fast skillnaden mellan 375 och 400 är ju inte så jätte stor så man borde väl kanske ta det större. Man vill ju liksom inte genomgå en OP sen ångra att man tog för lite 😉

Juli11
Man ·
mayaa- det är ca 2 matskedar ;-) Det låter större än vad det faktiskt är

Anonym användare
Jag vet inte alls vad det blir i slutändan. På Proforma när jag provade ut kändes 375-400 cc helt bra men på Victoria kändes 325 cc bäst. Helt kluven. Har iofs valt Proforma nu men får diskutera mer med Michael om vad som passar bäst, vet att han i slutändan "väljer själv" med min "välsignelse" beroende på vad som ser bäst ut.

mayaa
Kvinna ·
har ristest på 4dl (400cc) och tycker det känns rätt bra. 🙂 som det känns just nu blir det nog 400, men jag har typ ändrat mig tusen gånger förut 😉

Mamaquickfix
Man ·
Mayaa: samma här, jag velar fram och tillbaka. Som jag skrev tidigare är det ju en hårfin gräns för "bara stora bröst" och "uppenbarligen opererdae bröst". Jag vill iaf åt det sistnämnda. Det blir till att gå runt med dess rispåsar ett tag och känna efter. Vill inte heller bli storleksblind som man tydligen lätt blir.

Mamaquickfix
Man ·
Oj, skrev fel. Menar förståss att jag vill åt det första, alltså "bara stora bröst" 🙂

Boobydoll
Kvinna ·
Jag opades igår. 410-440.
Är supernöjd emd storleken. Tycker det ser ganska nätt ut faktiskt :D

TinyLingonberry
Man ·
Jag valde på 350cc+380cc eller 380cc+410cc. Ville inte heller ha för stort men ville verkligen inte heller ångra mig att jag tog för lite. De säger ju med att ca 50cc "försvinner" när man lägger bakom muskeln.
Jag valde 380cc hög och 410cc ultrahög (olikstora bröst) och jag hade väldigt liten Akupa innan. Mitt lilla bröst var bara ca 125cc vilket då är liiite mer än en dl... (och jag är 166 och väger ca 49)
Nu är visserligen mina bröst bara ca 2 veckor gamla och ser fortfande lite luriga ut... Men jag är jätteglad att jag inte tog mindre!! Sen när svullnaden lagt sig och de hänger till sig på plats kommer det bli precis vad jag ville ha, det tror jag verkligen! :)
Har lite nyare bilder på dem på min blogg än på min profil. (ser fortfarande lite "påklistrade" och bolliga ut, men det kommer bli bättre :P)
Tror verkligen att du kan bära upp 400cc hög :)

mayaa
Kvinna ·
Precis vill också ha stora bröst men de ska helst inte se allt för opererade ut! ;) Läst många ju som blir storleksblinda, himla lätt verkar det som :)

Mamaquickfix
Man ·
tinylingonberry; tack för infon, skönt att du är nöjd. Det verkar ju överlag vara så att de flesta är nöjda med att de tog de större om de valde mellan två storlekar. Svårt att veta bara om det är för att man i efterhand blivit storelksblind 😐. Ja, ja... vilket i-landsproblem.
Förstår precis hur du känner då jag velar mellan 380 och 345cc kan även tänka mig 320 (kanske för litet)... Har som sagt ej gjort min op än så kan ej svara på din fråga. Alla säger att man ska välja det större alternativet men för min del lutar det nog åt 345cc...