Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kokos11 profilbild

Kokos11

Kvinna ·

30 jul, 2015

Ni som valt mellan 500-600cc

Bröstförstoring

Har varit på konsultation på Laser & Estetik i Sthlm och provat både 500/550cc(Motiva ergonomix) Både kändes bra,men ändå blir det inte så stor skillnad som det känns iaf..:/ Har 350cc bakom muskeln sedan innan..alltså ökning med 200cc! Vill ha stora,men inte too fakelookin

24

Sortera efter

Kokos11

Kvinna ·

31 jul, 2015

Okay!! Men får hålla ut tills jag kan se dina bilder då Tin
Gilla

super123

Kvinna ·

01 aug, 2015

tin skrev:

super123 skrev:

jag kommer lägga in 590 uhp i augusti. Har nu 320 mp+ vilket inte alls är stort på mig. kan se mina bilder på min sida. 590 låter jättestort, men med tanke på att 320 inte ä så stort tror jag 590 till min kropp inte kommer se onaturligt ut.. eller vad tror ni? ser vissa med 500-600 som ser jättestort ut sen andra där det inte alls gör det. såå svårt

Med din längd och vikt blir det bra. De allra flesta med liknande kroppstorlek bär utan problem upp 500-600

Gick in och kollade på din profil, WOOW vad snygga!! något sådant resultat jag önskar :)

Gilla

Kokos11

Kvinna ·

01 aug, 2015

Alltså varför syns bara en rad av det jag skriver..? Skrev ju ett långt inlägg ..:/
Gilla

Marina

Kvinna ·

01 aug, 2015

Kokos11 skrev:
Alltså varför syns bara en rad av det jag skriver..? Skrev ju ett långt inlägg ..:/

Skriver du möjligen på en mobil och använder mobilens egna emojis? Det verkar som om sådana kapar av resten av inläggen...

Gilla

Cissan

Kvinna ·

22 nov, 2016

Testar att slänga in en kommentar trots att ni inte varit aktiva i denna tråd på en vecka. Jag är 170 och väger kring 73, tror ni att 625 blir för stort för mig?
Gilla

Ek_78

Kvinna ·

22 nov, 2016

Måste säga, det är till stor hjälp och läsa era inlägg. Man lär sig hela tiden.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem